[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Lees ik net op insidegamer dat dualshock 3 niet ondersteund wordt.. wat een onzin zeg.
    Is toch fijn om ff een 2de controller erbij te pakken voor een splitscreen gamepje..
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, nieuwe console , nieuwe controller. Ik kijk er iig niet van op. Het zou fijn zijn geweest als het kon, maar is het écht zo vreemd? Werken PS2 controller op de PS3?
    PS3 controllers hebben geen touchpad, geen share button, geen lightbar...
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Even Sony Doesn’t Know Yet What the PS4 Will Look Like

    http://kotaku.com/5986143/even-sony...m_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat leek me ook wel duidelijk, maar waarom zeggen ze niet gewoon 'het design is nog niet af' ipv dat gezeur over 'it's just a box'. :F:
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ben so far zeer enthousiast over de PS4, PS3 nooit gekocht, PS4 komt er wellicht wel :)
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben benieuwd wat ze met die nieuwe PlayStation Eye gaan doen. Door het licht op de controller zou de 3D positie van de persoon bepaalt kunnen worden. Wat heb je daar aan?
    Verder heeft geen enkele game er gebruik van gemaakt en is het niet eens meer genoemd.
    Gaat die Eye standaard bij de PS4 zitten als je hem koopt?

    Specs zijn erg nice, maar maak me wel zorgen over de prijs.

    Je ziet trouwens wel erg wat Xbox 360 controller invloegen op de DS4. Vooral de 'handvaten' lijken erg op die van de 360.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik stond er ook van te kijken dat ze alsnog met de gewone move stonden te zwaaien. Die heb ik trouwens. Ik hoop echt dat die compatible blijft. De eye natuurlijk niet, maar de twee controllers wel. Heb de move uiteindelijk voor geen enkel spel gebruikt :+
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voordeel van zo ding er standaard erbij leveren is dat Sony kan zeggen. Jongens jullie kunnen nu games voor maken want iedereen heeft nu zo ding thuis staan.
    Zelfde idee voor de Kinect.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wonderbook! :cool:
    Yup. Begrijpelijk, maar wel jammer dat je nu dus verplicht wordt voor iets te betalen wat je helemaal niet wilt. Alsof het systeem met deze specs al niet duur genoeg gaat zijn. (al viel de prijs voor de Vita uiteindelijk mee...)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Voor €500 zou ik hem ook nemen, hoger gaat Sony denk ik niet doen. Vind zo iets in principe gewoon acceptabel. Hoeveel jaar ben je er nou zoet mee? Fucking veel. Destijds een 360 gekocht in 2006 met Saints Row voor €320, jaren meegedaan en toen een Elite gekocht bij Bart Smit voor €150. Uiteindelijk mijn eerste weer verkocht voor €100 ofzo. PS3 gekocht, alles op gespeeld en toen weer voor dezelfde prijs dat ik hem inkocht verkocht. Ja, over de jaren koop je games wat ook wat kost, maar goed. Vind het wel acceptabel, als je weet dat een fucking nieuwe smartphone als €600/€700 kost.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En die kan je lekker ieder jaar/2jaar gaan vervangen. Met een console doe je tenminste heel wat langer dan die tablets/smartphones van tegenwoordig.
     
  12. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik weet niet of jullie dit al weten maar toch meld ik het nog even :)

    Ps4 zal geleverd worden met headset
    Je kan geen DS3 controller gebruiken meer, maar wel de huidige move controllers

    En Jack Tretton heeft vermeld dat hij niet hoopt dat de console weer $600 gaat kosten

    :+
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar dat geld zou ik gelukkig nooit aan een smartphone uitgeven. Heb een ZTE Blade (android) voor 40,- met Cyanogenmod en die doet voor 80% hetzelfde :+

    Mbt de prijs: de nvidia videokaart met 6GB aan GDDR5 kost 1000,- (!!). Ik ben wel heel benieuwd wat dit inhoudt voor de prijs van de PS4.

    edit: dat van het niet mee kunnen nemen van psn spul is trouwens wel matig, dat had ik nou juist wel willen meenemen....
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als MS geen 8GB GDDR5 heeft dan gaan ze echt qua power veel inleveren, dus ik ben benieuwd.

    Waar gaat het touchscreen op de controller eigenlijk voor dienen? En waarom niet een deidcated knop voor quicksave, echt iets wat ontbreekt imho. Met zo'n knop onderbreek je de spelervaring veel minder|!
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik haat quicksave. :+ Ben altijd bang dat ik net op een verkeerd punt save. (te weinig ammo, te weinig health... een onmogelijke situatie dus)
    Geef mij maar gewone checkpoints. Weet ik tenminste dat als ik het niet haal aan mij ligt en niet aan mijn gebrekkige saven.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Over dat used games 'gewoon' werken op de PS4... een opmerkelijk verhaal:

    Used games will function on PlayStation 4, but there's a mysterious caveat

    http://www.engadget.com/2013/02/21/yoshida-used-games-caveat/
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha dat ik dus met skyrim, was ingesloten maar was quick save :mad: Geen health shit meer geen poisens :mad:
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ergens wel bizar dat er heel veel mensen zijn die blind een telefoon voor 600/700 euro kopen die na een jaar alweer verouderd is, maar een console waar 7 jaar mee gedaan wordt, mag niet meer dan 500 kosten.
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Maar bij een console komen er altijd nog veel kosten van games bij. Aan een console zonder games heb je eigenlijk niks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina