Ik vond xboxlive zonder de party's eigenlijk veel veel leuker. Je ging gewoon in roomes met random strangers praten. Wat meestal eindigde in vermakelijke schelpartijen Als ik nu eens een keertje op xboxlive zit praat ik alleen maar met de gebruikelijke mensen. Dat is opzicht jammer. En je kreeg ook van die epische shootouts aan het eind van een execution rondje. Want niemand uit de party kon zeggen waar die andere gast was. En als je al dood was leefde je keihard met die battle met anderen in die room. Dat waren de tijden. hehe
Hehe, ja precies. Nee, maar ik bedoelde eigenlijk gewoon een volle lobby. We speelden eigenlijk hoofdzakelijk Execution... epische momenten vaak ja!
Mijn oude youtube-account heeft nog een filmpje van een LAN uit 2007 waar we aan meegedaan hebben. Na die LAN gingen we drinken (lees zuipen) met gasten van andere clans en een beetje casual gears doen. ff nostalgies momentje hier.
Dat waren zeker mooie tijden in Gears 1 online. Zoveel Nederlanders toen. Die maps waren ook stuk voor stuk tof. Tyro Station, Fuel Depot, Rooftops, Canals en Gridlock anyone?
Fuck, ik ben gereset 43.000 Gnasher kills weg, lvl 400 weg, al m'n ribbons waarvan ik er nog maar 1 moest halen weg, 27 legit Onyx medals weg (2 weken geleden nog Pepe Le Pew Pew oftewel Skunker Onyx gehaald -_-'), also het allemaal expres is. Eerst gebanned en dan gereset :')
Waarschijnlijk heb ik de vorige keer tijdens het saven van de stats e.d. de game te snel afgesloten waardoor de game je om de een of andere reden reset :/ Is een glitch die al sinds de launch bekend is maar nog niets aan gedaan is door Epic.
Je moet ook een backup maken.. Dat hoor je te weten. Of cloud save te gebruiken, dan kan je niet worden gereset
Klaas Bruinsma had ook geen kogelvrij glas in z'n auto nodig! Maar gewoon altijd gedacht 'nèh dat overkomt mij niet!' En zo erg is het uiteindelijk ook weer niet maar ik vind het wel jammer van bepaalde Onyx medals die ik allemaal door fair play gehaald heb.
Uh ja, maar dat zou wel heel ziek zijn als ze dat expres zouden doen Anders kunnen ze echt nog een keer een brief met antrax verwachten of zo
Jonge, als je in Gears 3 de gare maps weghaald, de retro en sawed off eruit, paar weapon swaps, dan heb je gewoon de beste gears die er is..
Precies, ik snap die overdreven haat voor Gears 3 dan ook echt niet. Als je interessante tegenstanders hebt is het zo'n heerlijke game en de beste Gears tot nu toe.
Ik heb geen overdreven haat voor gears 3. Wel voor gears 2 maar gears 3 was best een aardig tussendoortje.