Nee, ik wil hem in het echt zien en wellicht dat ik sowieso nog even wacht. Meestal dropt die prijs al na een paar weken. Niet schokkend, maar als 'ie dan rond de 500-550 te verkrijgen is zou het mooi zijn. Blijft een hoop geld.
De HTC One is toch ook wel een mooi apparaat, maar ik voor mij verslaat hij de Z niet. De UI van Sony vind ik prettiger en zit sowieso gewoon beter in elkaar (minder zwaar voor de processor). Ik hoef ook niet zo'n Windows Phone achtige homescreen. Verder is kennelijk de camera minder dan die van de Z en vind ik het design van de Z mooier. Scherm is wel beter in de One. Maar goed, Z is dan weer waterdicht en heeft uitbreidbaar geheugen.
Sumsung en LG vind ik niks. Dus ja, de Z.
EDIT: Net even de videoreview gezien van Tweakers. Die weten dus ook niet hoe je HDR moet gebruiken. Verder was al bekend dat de kijkhoeken dus minder zijn. Wat betreft de accu. Er zit een gast op Tweakers die hem al een tijdje heeft en gebruikt en die heeft het erover dat wanneer hij staminamode gebruikt en hij de telefoon normaal gebruikt hij 's avonds voor het maffen rond de 30/40% zit. Zou ik echt meer dan prima vinden.
EDIT 2: De Z is te koop bij de Belcompany voor EUR 539.00.
Laatst bewerkt: 22 feb 2013