Goede kwalificatie gehad, sterke 3e tijd gereden. Sprintrace t/m rondje 6 dicht bij AZT B Tender gereden (nam bocht 2 naar 3 te wijd). Daarna een erg leuke/spannende duel gehad in de laatste ronde met Nori. Toch een mooie 3e positie overgehouden in de sprintrace.
In de hoofdrace een boeiende race gehad. Ik bleef bij de start voor AZT B Tender/MentalJ Noob. Later pakte ik de positie van Nori af. In ronde 3 meteen gaan pitten. Daarna bleef ik voor AZT B Tender en Nori. Ik kwam steeds dichterbij Denvan.
Toen kwam ronde 7:
Denvan ging wat wijd voor dat hij het rechte stuk op ging voor de chicane. Ik pakte mijn kans en ging hem meteen voorbij. Ik keek toen achter mij en zag AZT B Tender ook Denvan voorbij ging. Toen gingen we met zijn allen remmen. Mijn remmen ging goed toen ik een tikje van achteren kreeg, was na dat tikje wel erg blij dat ik niet omgekeerd stond, maar ik baalde flink van de schade die erg onnodig was. Ik denk dat Denvan een tikje uitdeelde aan AZT B Tender, die maakte een opmerking die je ook als grapje kan beschouwen. Ik weet niet zeker of dat Denvan een tik uitdeelde aan AZT B Tender, maar als dat zo is vind ik dat erg onsportief en je verziek daarmee de race voor 3 anderen en jezelf.
Voor de rest een goede race gereden, kreeg alleen op het laatste moment last van lag. Ik wou Bigga84 inhalen, kreeg toen een 'lag' tikje waardoor ik te ver naar buiten ging en mijn 3e positie verloor aan Nori. Ik kwam dichterbij Nori en hij kwam dichterbij Bigga84. Nori raakte Bigga84 licht waardoor ik moest uitwijken en iets meer schade had.
Dat zijn volgens mij gewone race-incidentjes.
Het was een erg leuke cup om voor het eerst in mee te rijden. Leuke/spannende races gehad. Aan het einde van de cup eindigde ik 2x op de 3e plek! Daarna rond de 4e 5e positie.
Klasse!
Edit: Wel zonde van alle tikjes die ik deze race had. Als ik het incident in ronde 7 niet had gehad, dan had ik misschien wel kunnen vechten voor de 1e plaats, maar dat is achteraf makkelijk gezegd
Edit2:
Ik heb de herhaling gezien en zie dat Denvan veel te laat remt voor de bocht en raakte mij dus (Ik dacht eerst dat Denvan AZT B Tender aanraakte waardor AZT B Tender mij aanraakte)
Als het door die opmerking komt vind ik het erg onsportief van je.
Edit3: Ik snap dat je AZT B Tender wil uitremmen, wil niet hatelijk gaan doen ofzo tegen jou, helemaal niet, maar je kan er rekening mee houden dat je te laat remt en doorschiet
Laatst bewerkt: 24 feb 2013