[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kuch boven je. ;)

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik loop weer te slapen 8)

We hebben de console natuurlijk nog niet gezien!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Concrete info dan.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuk citaat natuurlijk. Maar, "caught Microsoft off guard" en "ruffled some feathers" ...? Dat kinderachtige gedoe van Sony ook af en toe :emo: Was tijdens die presentatie ook al.

Ik neem aan dat Microsoft ook wel wist dat de PS4 aangekondigd zou worden. Dat wist immers 80% van de buitenwereld ook al :)

5. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik was geschokt toen ik Blizzard zag en teleurgesteld toen ik de aankondiging zag.

Tsja, "caught off guard", we wisten het allemaal :p behalve MS?

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Blizzard, Bungie ... zijn toch geen kleine studio's. Ben benieuwd wat Microsoft daar tegenover zet. RARE met een Goldeneye remake? :+ Ja hoor, laat maar komen!

Nu de presentatie een tijdje op me ingewerkt is ... vind ik hem maar tegenvallen. Geen console, wel een joystick. Veel pracht en praal waarvan we 100% zeker weten dat Killzone : Shadowfall ingame was.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Guerilla nieuwe IP :p. Koop Vigil games :D

Stiekem zou ik een nieuwe ''hardcore'' game van Rare super tof vinden!

Wie weet waren die hints naar KI 3 wel waar.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als Rare nog enig talent had, dan wel. Misschien is dat wat te hard om te zeggen, maar het echte talent is weggegaan naar Free Radical, dat ging toen dood en de mensen gingen toen over naar Crytek. Ik zie Rare weinig boeiends maken. Hoewel er wel berichten waren dat ze mensen zochten voor een next-gen shooter. Ik ben echt heel benieuwd wat MS gaat tonen qua game om de power van de Xbox te tonen, want ik zie een Halo 5 echt niet verschijnen daar hoor, gewoonweg te snel na 4 lijkt me.

Ik had het al gevraagd geloof ik,maar dat weet ik niet zeker. Stel dat de nieuwe Xbox inderdaad 'maar' 8GB DDR3 heeft...zal dat echt een groot verschil gaan maken tov van PS4? Daarmee bedoel ik..is de kans groot dat we dan met zijn allen alle multiplatform titels voor PS4 halen?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan je niet weten. Want wat we current hebben geleerd is dat betere specs niet altijd beter is.
    MS komt gewoon met heel veel nieuwe IP"s de komende tijd. We zien die vacatures de laatste tijd en mensen die het posten op Linkedin.

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heb je dit artikel gelezen?

Ze zijn heel positief over de specs en er wordt ook verteld dat developers nu geheel vrij zijn in het gebruik van geheugen etc. Dat was dus een probleem van de ps3. Het geheugen daarvan was al gedeeld en daar haddden ontwikkelaars problemen mee. Alleen de first party games hadden echt gruwelijke graphics

Over de games zijn ze wat minder tevreden maar die gaan nog wel komen op E3 etc

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik. Maar ik zeg alleen gebaseerd nu op specs en artikelen het niet altijd beter hoeft te zijn. Dat weten we pas over een paar jaar. Sony lijkt het nu voor elkaar te hebben maarwat als straks MS iets heeft gedaan wat nog beter werkt in praktijk. Dat is afwachten. :)

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Afwachten inderdaad.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En specs zeggen ook idd niet alles. Zoals het er nu naar uitziet is er zowel voor de nieuwe Xbox als voor de nieuwe PS4 relatie gemakkelijk te ontwikkelen. Sony zet in op sharen, meespelen, instant gaming en overal gamen. Wel tof gedaan maar niet schokkend. Wellicht tovert MS een feature uit de hoge hoed die niemand heeft zien aankomen maar wel aanslaat.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat verwacht ik dus ook man. Ik kan echt verscheidene artikelen op VG247 herinneren van sowieso 4 gloednieuwe Microsoft IPs in de maak, helaas blijft altijd wel de vraag hoeveel daarvan casual ongein zijn, afwachten maar. Maar daarvoor zijn er ook inderdaad vele vacatures geweest over nieuwe games voor next-gen Xbox. Daar moeten we gewoon wat van gaan terug zien...ik ben heel erg benieuwd.

Ik heb hier een interessante reactie van iemand over de nieuwe Xbox en wat het misschien kan worden...iets wat wejuist niet verwachten..ik zet het hier effe neer:

http://www.vg247.com/forum/topic.php?id=8578&replies=5#post-44063

Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Geil! Of juist niet als het om kinect spul gaat :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja echt he. Tenzij Kinect ons echt kan verbazen dit keer...maar ik heb liever dat als ze het persé willen implementeren in 'onze' games, dat het gewoon bij voice commands en menu navigatie blijft en sowieso optioneel. Zelf wordt ik altijd een beetje bang wanneer er dingen worden gezegd als...new ways to play a game. Het is tof hoor als beide consoles echt anders zouden zijn dit keer, waardoor ze allebei interessant zijn. Maar het is niet te hopen dat dat verschil juist in de graphics of performance zit.

WTF zou MS kunnen bedoelen met andere manieren om te spelen? VR? VR met een Halo 5 of hell...Alan Wake 2 zou te ziek voor woorden zijn, maar ik denk niet dat het zo ver is. Occulus Rift is bruut, maar echt bedoeld voor indie, dat zeiden de devs zelfs ook. Voor AAA games zou het flink lastiger worden. MS schiet op....ik wil het zien nu :D

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Of iets meer in de trend van die illumiroom project! Wat uber tof zou kunnen zijn. (wat dan een combinatie wordt met de kinect wat de ervaring nog beter maakt)

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Kinect gaat een hele grote rol spelen ben ik bang. al die geruchten spreken over een kinect 2. Dus de focus ligt ook zeker daar op.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit acht ik een hele goede kandidaat. Maar het bericht komt precies neer op wat ik eerder zei. Wellicht wint de Xbox het niet op specs, maar zetten ze wel een compleet nieuwe feature neer die iedereen verbaast.

Als het illumiroom wordt haal ik dus beide consoles, want altijd projecteren wil ik niet. Dus voor non-projectie en een hogere res de playstation aan en voor illumiroom de 360 :+

Het wordt dan wel klote voor devs.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina