1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ook nooit realisme willen evenaren aangezien het een spel is en een spel moet blijven. Er zijn inderdaad wel eens wedstrijden waarin je het één en ander mist, maar het kan nou eenmaal niet zo zijn dat iedere 100% kans er altijd in zit. Zo werkt het in het echt ook niet. De 45e/90e minuut zijn makkelijk te verklaren. Dan is je ploeg namelijk het meest kwetsbaar omdat ze vermoeider zijn dan in de periode ervoor. Daarbij zal het zo zijn dat de meeste spelers anders spelen als ze 1-0 voorstaan/1-0 achterstaan. Ik ben ervan overtuigd dat de 'mentale kwestie' ook een groot gedeelte is van Fifa. Als het niet loopt, ga je dan vloeken en janken op het spel, of ga je anders spelen en/of andere keuzes maken? Ik kies altijd voor het 2e.

    Overigens moet ik ook eerlijk bekennen dat ik een tijd geleden besloten heb om gewoon H2H manual te spelen. UT vind ik eigenlijk alleen maar leuk om kaarten te ruilen en winst te maken, maar echt spelen doe ik al een tijdje niet meer. Het 'lb y' gehalte is mij te hoog
     
  2. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nog steeds niet helemaal uit. naar mijn idee zit de handicap er niet in, dat heeft vaak te maken met als je een klote wedstrijd hebt waarbij jij 10 kansen om zeep helpt en hij 1 keer uit de counter scoort je gefrustreerd raakt en "gehaast" gaat ballen. Hierdoor kom je in een soort flow, waarbij alles fout gaat en je alle schuld aan EA geeft.

    Ook hoor ik vaak (wat ik zelf ook dacht hoor) dat als je IFs gebruikt het voor geen meter loopt. Ik denk dat dit te maken heeft met dat je teveel van die IF verwacht en het gelijk een ronaldo is, maar het blijft natuurlijk dezelfde speler met een bepaald aantal stats hoger.

    Wat ik wel bijna zeker weet is dat er een soort momentum is voor de 45 en 90ste minuut, niet te geloven hoeveel goals daarin vallen en wat ik nog het vervelendste vind is dat corners zo ontzettend random zijn, er zijn geen echte manieren om daaruit te scoren (wat in vorige fifa's wel zo was zodat je bijna altijd kon scoren) en aan de andere kant krijg je ze echt random om de oren, hou je er 20 uit de 16, scoort hij toch die ene corner in de finale met een spelers van 1m70.

    Dit is een btje mijn visie op het handicap/momentum/scripting verhaal :p
     
  3. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Handicap of niet dat weet ik verder niet.
    Ik verlies gewoon omdat ik zelf waardeloos ben.
    Vooral als ze trucs doen kan ik het niet bij benen.
    Ik bedoel ik speel en ken alleen de standaard knoppen andere trucs ofzo beheers ik niet.
    Maar is dat van die 85 team reating wel waar of ook onzin dat het slechter ging spelen?
    Lekkere stats heb je.
    had je nog gedacht over een team voor me?
    Heb 250-300k
    Heb besloten me spaanse team te houden voor offline wedstrijden
     
  4. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Probeer anders eens zoiets, ik vind het heerlijk spelen en kost niet zo heel veel. Ik ben alleen nog niet helemaal uit wie ik RM wil zetten. Heb goede verhalen gehoord over maicon als RDW op RM maar ik vind Maicon toch nog best prijzig.

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#bzshcw8qQFr:360
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  5. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Eder luis RM, wat een mega baas is dat:b:
     
  6. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Die heb ik al als backup voor Hulk en inderdaad vind hem ook erg fijn spelen.
    Ik speel namelijk maar met 1 team en koop geen fitness kaartjes vandaar dat ik voor elke positie 2 spelers heb en zo wissel ik dan af en toe iemand als die erg moe begint te worden.
     
  7. vaiofer

    vaiofer Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waarom IF Skirtel 2x zo goedkoop is als IF Koschienly.? ik vind ze qua spelen echt wel even goed, en die 4 pace merk ik echt nauwelijks
     
  8. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Heeft denk ik met land van herkomst te maken. Veel mensen maken een frans of BPL team. Ik zie denk ik niet zoveel mensen een Slowaaks team maken.
     
  9. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk Ronaldo! Speel zo heerlijk met deze hybrid he damn, divisie 1 met 7 win streak!
    [​IMG]
    free photo hosting

    (iedereen 9 chem en ronaldo wisselt ingame met gameiro die ideale middenvelder stats/workrates heeft)
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zie anders een paar chem missers.
     
  11. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    speelt zeker fut voor t eerst?:emo:

    lijnen zeggen geen reet, gaat allemaal om individuele chem
    [​IMG]
    upload photos

    ;)
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die een leuk teampje weet voor 1,65 miljoen? Bundesliga beviel totaal niet.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat versta je onder 'leuk'?
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    -Gebalanceerd team (qua workrates)
    - Geen 5 at the back
    -Snelle verdedigers (tegen counters)
     
  16. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit tea speelt heerlijk

    Adrian
    Naldo if - thiago Silva - Felipes santana
    Schweinsteoger - gustavo
    Robben - ribéry
    Diego if
    Welliton - wallyson heerlijk zilver spitsje
    352 formatie hij os wel veel bundes maar speelt echt goed 3 k div 1 met 2 nederlagen achter elkaar gewonnen
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand btw wat ik voor dit team terug kan krijgen ongeveer? Mocht ik compleet opnieuw willen beginnen...
     
  18. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk teampje.
    Maar wil eens een 352 team proberen.
    Engelse competitie lijkt me wel leuk ofzo.

    Gefeliciteerd.
    Maar persoonlijk was ik voor messi gegaan.
    Puur om de naam hoor.
     
  19. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Hart
    Kompany-Luiz-Djourou
    Yaya toure-Tiote
    Maicon---------Bale
    Rooney _O_
    Remy-Stureidge
     
  20. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Speelt iemand hier pro clubs? lijkt me wel leuk om een keer te proberen....
     

Deel Deze Pagina