[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als ik Kinect 2 bij de nieuwe Xbox krijg en hij moet persé aangesloten zijn dan richt ik hem naar de muur toe. Big Brother MS! :+

    Het verbaast mij nog steeds dat dat ding zo goed verkocht is.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mag toch wel hopen dat Microsoft met een enigsinds net zo snelle bak aankomt anders ga je je aan het verschil bij elke nieuwe game genoeg ergeren om alsnog die Playstation4 te halen.

    Mja misschien ook wel goed voor de concurrentie en originaliteit van games, nu maakt bijna niets uit op welke bak je het speelt.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het werkt ook gewoon goed dat wel.
    Dus dat zal met Kinect 2 nog wel beter worden. Voice commands voor menu's vind ik nog best wel handig. Is alleen gewenning. Als de nieuwe Xbox er komt ga ik dat ding waarschijnlijk gewoon voor games en films gebruiken. Zeker nu het ook bluray word.
    Maar het kan best wel handig en grappig zijn. Je ligt wat lui om te bank een film te kijken. je wilt even wat drinken pakken ipv dat je controller gaat zoeken kan je ook gewoon "pauze" roepen. In het begin is het misschien wat vreemd maat het is zoals ik al zei ook gewoon gewenning.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh wacht even, ik dacht al die tijd dat dat Illumiroom gewoon een concept was wat uiteindelijk niet is gekozen. Ik ga even die video bekijken, want ik begrijp nog niet helemaal wat het nou echt doet voor gaming. Sowieso vind ik het nog steeds geen reden om met mindere specs te komen, want het kan dan betekenen dat multiplats minder zijn op hun console en tja fuck it..dan haal ik ze voor PS4.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice...kom maar op.

    Ik heb net deze video gekeken, en die dude zegt dat dat Illumiroom alleen nog lang niet zal uitkomen, niet dit jaar, misschien volgend jaar of pas 2015. Hoe de fuck hij dat kan weten echter....geen idee. Zal allemaal wel.

    http://www.youtube.com/watch?v=xoI_kscsDHw
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Cool. Maar zegt nog niks over een datum. Maar nice find idd Neogaf. :)
    Voor de E3 was het domain aangemaakt in Maart. En in Juni is de E3.
    Deze is aangemaakt in Februari. Dus als je logisch is het dan voor Mei. Maar kan van alles zijn.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ik een gok moet doen dan is het een reactie op de show van Sony. Persoonlijk hoop ik in maart ergens maar dat is vooral vanwege ongeduld van mijn kant :+
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dan wordt het helemaal vechten om de third parties, ik denk niet dat bedrijven als EA en Ubisoft zin hebben om vier verschillende versies van één game te gaan maken (PS4, Xbox 720, Wii U en (:cool:DS)

    Of het moet gimmicky worden zoals de WiiU touchpad, dat games redelijk 'normaal' te porten zijn maar even snel een fuctie als een kaart of iets dergelijks erin proppen.

    EDIT: Wow ik loop even een hele pagina achter xD
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    De Wii U is fucked 8)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox Event... Het keiharde antwoord op Sony! }:]
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Een tijdje terug waren er verwachtingen dat MS met twee versies van de nieuwe Xbox zou komen, een soort entertainment box met Kinect en een echte gameconsole. Maar die kans lijkt mij steeds kleiner te worden als we naar recente geruchten kijken. Daarin zeggen ze dat de Kinect verreist is om de console te laten functioneren. Ben benieuwd! En idd...gewoon maart..opschieten met die shit :)

    Kan inderdaad van alles zijn Hybrid, maar dit is me iets te toevallig en snel na Sony.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :lol:

    Het blijft een reactie op Sony natuurlijk. Microsoft is "bang" om trouwe klanten en grote ontwikkelaars te verliezen. Daar zitten ze niet op te wachten. Lach me kapot als de 360 16 GB geheugen zou bevatten :+

    Dat zou mooi zijn. Het enige waar de nieuwe XBOX aan moet voldoen is even-goed zoniet beter zijn als de PS4 :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wie zegt dat het een reactie is. Alleen omdat ze erna komen?
    Misschien was de meeting van Sony wel een reactie op MS toen ze erachter kwamen dat een Xbox event dichtbij was. (verklaard nog steeds het gemis van d console zelf op de reveal) Grote ontwikkelaars gaan ze niet verliezen door een show van Sony. Die hebben al tijden een devkit staan van beide consoles. Dus weten bijna precies wat ze kunnen verwachten.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die gast waar ik net wat van quote heeft weer wat gezegd...die roadmap liet inderdaad al dat soort dingen zien. Ben erg benieuwd wat voor nieuwe manier het kan worden iig :

     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Dura...

    Toch heeft de ps3 meer verkocht dan de 360 ;)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet meer toch, was toch alleen in het begin?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    En toch maken ze verlies. ;) Enige die mag lachen is Nintendo met 95 miljoen. Ten opzichte van 76 voor de 360 en 77 voor de PS3.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar welke console heeft de meeste games & DLC verkocht?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Alsof Nintendo cares. Die verkochten al die hardware met winst. Die gasten hebben een shitload aan liquide middelen. :p
    Die kunnen wel 2 a 3 console flops hebben voordat ze pas echt een probleem hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina