Ja maar hiervan zeggen andere bronnen weer dat de durango specs al oud zijn en dat er nu nieuwe specs zijn die nog onbekend zijn. En de 360 was eigenlijk ook minder sterk dan PS3, maar daar hebben we niets van gemerkt qua mulitplatform games. Tenzij dat geheugen echt zo'n gigantisch verschil kan maken, maar verschillende developers hebben al min of meer laten weten dat het verschil allemaal erg zal meevallen. Vooral mensen achter de Unreal engine 4.
Ik begrijp heel goed dat mensen bang zijn dat het allemaal casual gericht gaat worden omdat ze zich nou niet van hun beste kant qua games hebben laten zien de laatste tijd. Maar aan de andere kant, met de 360 teerden ze na een tijdje gewoon volledig op de multiplatform games en een beetje exclusives zoals Halo 4 en Forza Horizon nog oh en daarvoor Fable 3. Nu komen ze met een nieuwe console en die willen ze verkopen en kunnen ze niet zomaar weer gelijk op multiplatform games gaan teren, want die zullen nu net zo mooi en goed draaien op PS4. Ik blijf het zeggen, ik geloof echt niet dat heel veel casual gamers gelijk zo'n ding in huis halen voor Kinect. Ook voor die apps en entertainment dingen kunnen mensen ergens anders terecht. Plus dat ik echt niet geloof dat MS echt van hun fanbase af wil.
Ook mogen we al die berichten niet vergeten van die devs die aan het werk zouden zijn aan next-gen Xbox projecten waarvan echt niet alles casual gericht is. Ik geloof echt wel dat dat zijn vruchten gaat afwerpen...time will tell, maar ik kijk er sowieso naar uit. Worst case scenario is dat ze het wel volledig verneuken en dan gaan we met zijn allen toch volledig over naar PS4?
Laatst bewerkt: 22 feb 2013