[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh? We hebben hier een exclusive!!

    Niks Orbis of Durango!

    De Playstation Gakkie of de Xbox Gakkie wordt het!:thumbs:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Goede video dit :

    [yt]hUia0mYlcZk[/yt]

    Vooral dat stukje over de share knop. Hij kan daar wel eens gelijk in krijgen, het stukje over de glitches that is. Toen hij al die dingen opnoemde van gamen terwijl je het spel download, updates etc..zijn allemaal dingen die ook onlangs in Xbox 720 geruchten te lezen waren, nog voor de PS4 reveal. Denk dat qua vele nieuwe features de console zeer weinig zullen verschillen. Maar nogmaals over die share knop en functies..klinkt heel tof, maar hij vraagt zich veel dingen af en ik denk dat we dat allemaal moeten doen. Ze hebben nog een hoop uit te leggen daarover.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft alles met regels te maken, zie de post van MAD 1976. Het kan Sony flink tegenwerken. Europa is meer Playstation 3 dan Xbox 360 georiënteerd (op uitzondering van UK en wie weet nog een paar landjes). Vooral als ze pas NA de holiday releasen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom heeft MS er dan geen last van? Die kunnen het wel aan. ;)
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Had MS ook last van hoor;
    http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_launch

    Ze waren misschien wel wat eerder, maar ook hier kregen we de 360 later dan in de USA. Zelfs freakin' Japan kreeg em eerder dan wij.:mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een week of 2 vind ik geen groot verschil. Was het met de PS3 niet een paar maanden?
    Precies. Die regels zullen er vast zijn, maar die zijn er voor iedereen, niet alleen voor Sony. Het probleem met de release van de PS3 waren dan ook niet zozeer de regels, maar de productie van Blu Ray en Cell. Nu dat probleem er niet meer is zou er ook geen groot verschil moeten zijn tussen de releases.
    Mja, of ze verzinnen wel wat om Europa te pesten. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Japan kreeg hem een week later. :)
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Eerder. Of klopt die tabel niet?
    (tis Wikipedia dus 100% zeker weten doe je het nooit)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had die tabel nog niet gezien. Maar dit staat me gewoon nog bij. :)

    US: Dinsdag, 22 November
    Europa: Vrijdag, 2 December
    Japan: Zaterdag, 10 December
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Maar als je kijkt naar de launch van de vita, die kwam ook iets van 2 maanden eerder uit in Japan (en vs ?). En dat had ik niet speciaal met blu ray te maken :p dus ik ben bang dat Sony de ps4 met kerst voor Japan en Amerika lanceert en weer ergens in februari hier in de EU.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan goed. Maar dat heeft nog steeds niks met regels te maken. :)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, voldoende GDDR5 modules kan wel eens een probleem gaan worden. Helemaal als MS dat ook blijkt te gebruiken ...!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, zou kunnen. Ik weet niet hoe 'uniek' DDR5 modules zijn. Cell was een Sony brouwsel, dus lastiger te verkrijgen, en er was een of ander probleem met de Blu-Ray diodes (waarschijnlijk ook omdat blu-ray destijds zo nieuw en uniek was).
    DDR5? Dunno...

    Gewoon hopen dat ze geleerd hebben van de PS3 launch. (en Microsoft van de 360 launch. Ik heb ~10 RRODs gehad, dat wil ik niet weer meemaken)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb echt mazzel gehad met de 360 volgens mij. Tot 2009 prima gedaan en toen ging die idd een keer kapot. Maandag opgestuurd en Vrijdag was die weer terug. En die staat hier nog steeds. :)
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409


    In Nederland was toen der tijd de naam boter gereserveerd voor de echte margerine. Daarom moest er een andere naam komen en namen ze kaas, wat van smeerkaas komt wat je ook smeert. Zo dus pindakaas. :)
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb 1 RRoD gehad......en mijn launch 360 maakte krassen. Man wat een ramp was dat zeg. Voordat ze dat eens toegaven!
    Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd. Halo of geen Halo, dat pik ik niet meer.

    Ha, thanks. Blijft echter domme typische NL onzin....:+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar ben ik wel een beetje bang voor bij de PS4. Ze zijn aardig aan het rushen om per se voor de nieuwe Xbox te blijven. Dat zal ook wel met de release zijn. Hoop dat dat niet ten koste gaat kwaliteit of dat het fouten veroorzaakt.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zie ik misschien ook nog wel gebeuren, het hangt er echt van af hoe erg ze gaan rushen. Sowieso als de console pas volgend jaar komt hier en MS lukt het wel gewoon om de nieuwe console uit te brengen in 2013...dan lijkt het me duidelijk voor welke console ik eerst zal gaan. Tenzij het 't gewoon niet waard is om de nieuwe Xdoos te halen...maar that...i doubt.
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie nou echt dat de nieuwe consoles gerushed zijn? Het is 7/8 jaar geleden dat de Xbox 360 en Playstation 3 waren gelanceerd, reken er maar op dat er echt wel lang (en goed) aan beide consoles is gewerkt. Al flink wat jaren. Reken er maar op dat rond 2013 al heel lang een grove datum was die al vast stond, al zullen zaken zoals Kinect het leven van de Xbox ongetwijfeld hebben doen verlengen. De consoles zijn echt niet 'gerushed' hoor.

    Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat de nieuwe Xbox in 2013 overal uitkomt, er zijn zelfs geruchten voor september. Als Sony pas in het eerste kwartaal van 2014 in Europa lanceerd, ná de feestdagen, dan denk ik dat het voor veel mensen een reden is om de nieuwe Xbox boven de nieuwe Playstation te verkiezen.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee heb het over de PS4. Ze zijn nu best aan het pushen om voor MS uit te komen. Met release en reveal. Februari reveal is echt insane vroeg vergeleken met andere reveals dus hoop dat eerder dan MS uitkomen niet in de weg staat dan alles 100% in orde te hebben op de release dag ipv 99%. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina