[XOne] Far Cry 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 10 dec 2012.

1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Heb hem Eergisteren in huis gehaald(welliswaar op mn Laptop en niet op de xbox) en ik moet zeggen, ik was eerst sceptisch en op een paar kleine dingen na vind ik het een heerlijk spel.

Pluspunten:
    - In eerdere delen vond ik die controleposten altijd erg ruk, nu vind ik het jammer dat er maar 34 zijn.
    - Ook erg leuke manier om de dieren te doden met een reden, maken van ammo-pouches etc.. erg leuk.
    - Verhaal is best wel boeiend
    - ziet er goed uit
    - Op heel veel diverse manieren mogelijk om van die kampen over te nemen.
    - Dieren die aanvallen, ben me al meerdere malen rot geschrokken omdat een krokodil me te pakken had of een slang. Wel word het soms voorspelbaar wanneer je zo'n beest tegenkomt tijdens een missie.
    - De button's baschen is erg leuk gedaan.
    - Met je silenced sniper iemand neerschieten is awesome!
    - Ondergrondse tempels zijn super vet!

Minpunten:
    - De navigatie is soms te simpel waardoor zoeken eerder een sprintrace wordt.
    - Beetje krom taalgebruik soms,
    Je moet bijvoorbeeld op zoek naar naar een motorblok voor de boot, wat haal je uiteindelijk boven water. een Ratel. 4x ratelen en je boot doet het. like WTF!!!!
    - Soms wel heel erg simpele ontknopingen. (Spoiler Alert)
    - Dat Citra de zus van Vaas was, had ik al in de gaten toen er verteld werd dat Vaas een zus had en je Citra ontmoette. Niet echt een cliffhanger.
    - tot een paar keer toe breek je uit je touwen handboeien, geen enkele crimineel laat iemand die al 2x eerder ontsnapt is toch weer op de zelfde manier vastbinden.. Ik had bijvoorbeeld liever gezien toen Vaas je personage aan die steen vastmaaktte dat je het touw moet doorsnijden met een steen onder water ofzo.
    - Ik houd niet zo van die drankjes welke je illusies geven, vind ik een beetje te.
    - AI ziet wel heel veel dingen niet, wat sneaken soms erg simpel maakt.

ik speel nog 1 missie en dan ga ik slapen.

2. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb een bug in de missie Ambush volgens mij...

De missie is :

Dat ik C4 op een tankwagen moet plaatsen en dan naar boven op de watertoren moet gaan staan.

Dat doe ik maar elke keer als ze voorbij rijden faalt mijn missie omdat ze zeggen dat ik niet aan mag vallen maar dat doe ik ook niet...:{

3. drsjordi

drsjordi Doing it like a boss

Leuk Bevonden:
    4
    Dan probeer je de objective te omzeilen door geen cv te plaatsen? Al geprobeerd?

4. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Het is een eis in die missie dat je die C4 plaatst.

- Je plaatst die C4
    - Gaat op de toren staan
    - Iemand anders blaast het convoy op
    - Je mag schieten.

5. drsjordi

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou dan schieten en chaos proberen te veroorzaken. Misschien dat, dat helpt i.p.v afwachten.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weer wat coop maps gedaan in splitscreen. Eigenlijk is die co-op geen ruk aan. Nog eentje te gaan ...

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nope, eentonig en saai! Ik had liever gezien dat je lekker op het eiland Co-op kon doen.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb de game nu ook uitgespeeld. Vond het einde erg tegenvallen.

Valt co-op nou ook te doen zonder season-pass oid?

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Iemand zei van wel hier, dus probeer het gewoon... merk je vanzelf wel.

10. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Yep, dit lukt zonder online pass.

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je in deze niet meer dan 1 einde?

12. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Twee eindes. Je kiest één van de twee aan het einde van de game, het komt dus niet naar voren via keuzes die je maakt ofzo.

13. drsjordi

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen eindelijk aan de slag met de game, ben benieuwd! Grote verwachtingen!

14. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, t is best een leuke game. maar veel te makkelijk en de achievements zijn ook veel te simpel. en ik speelde nog wel op hard! wat helemaal niet had gehoeven achteraf.. als ik die zij missies niet had hoeven doen had ik m easy in 2 dagen uitgespeeld. het enige wat echt lang duurde waren al die 34 kampen bevrijden, maar dat ging op een gegeven moment ook op de automatische piloot. in het begin was ie zeker vet en vaas is een gave character maar naar t einde toe werd t wel erg repetitief. om nog maar te zwijgen over die coop, wat een ellende! gelukkig waren 2 gasten met lvl 75 bereid om me te helpen, al wilde ze wel alleen op insane spelen, ach wel ja! ;) vermakelijke game maar ik zal m echt niet nog een keer spelen.

15. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Gister spel opgepikt en het bevalt me eigenlijk wel heel erg goed! Ontzettend toffe game. Weet iemand alleen een beetje een fatsoenlijke manier om op haaien te jagen? Want als ik op bv. een krokodil schoot die in het water lag had dat weinig nut. Helpt een pijl en boog?

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Met een bootje er naast gaan varen en vol blaffen met kogels 8) Pijl en boog is 3 a 4 hits.

17. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Haha oke, ik ga t proberen! :+

18. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt er ook gewoon overheen racen met een jetski, dat werkte bij mij erg goed..

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb ergens een varken gezien, waar the fuck is een pig? Mijn wallet is heel klein :+

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Op de map staat precies aangegeven waar je elk diersoort kan vinden. ;)

Deel Deze Pagina