Heb hem Eergisteren in huis gehaald(welliswaar op mn Laptop en niet op de xbox) en ik moet zeggen, ik was eerst sceptisch en op een paar kleine dingen na vind ik het een heerlijk spel.
Pluspunten:
- In eerdere delen vond ik die controleposten altijd erg ruk, nu vind ik het jammer dat er maar 34 zijn.
- Ook erg leuke manier om de dieren te doden met een reden, maken van ammo-pouches etc.. erg leuk.
- Verhaal is best wel boeiend
- ziet er goed uit
- Op heel veel diverse manieren mogelijk om van die kampen over te nemen.
- Dieren die aanvallen, ben me al meerdere malen rot geschrokken omdat een krokodil me te pakken had of een slang. Wel word het soms voorspelbaar wanneer je zo'n beest tegenkomt tijdens een missie.
- De button's baschen is erg leuk gedaan.
- Met je silenced sniper iemand neerschieten is awesome!
- Ondergrondse tempels zijn super vet!
Minpunten:
- De navigatie is soms te simpel waardoor zoeken eerder een sprintrace wordt.
- Beetje krom taalgebruik soms,
Je moet bijvoorbeeld op zoek naar naar een motorblok voor de boot, wat haal je uiteindelijk boven water. een Ratel. 4x ratelen en je boot doet het. like WTF!!!!
- Soms wel heel erg simpele ontknopingen. (Spoiler Alert)
- Dat Citra de zus van Vaas was, had ik al in de gaten toen er verteld werd dat Vaas een zus had en je Citra ontmoette. Niet echt een cliffhanger.
- tot een paar keer toe breek je uit je touwen handboeien, geen enkele crimineel laat iemand die al 2x eerder ontsnapt is toch weer op de zelfde manier vastbinden.. Ik had bijvoorbeeld liever gezien toen Vaas je personage aan die steen vastmaaktte dat je het touw moet doorsnijden met een steen onder water ofzo.
- Ik houd niet zo van die drankjes welke je illusies geven, vind ik een beetje te.
- AI ziet wel heel veel dingen niet, wat sneaken soms erg simpel maakt.
ik speel nog 1 missie en dan ga ik slapen.