1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 23 jan 2013.

  1. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gehad, maar in FUT is Lengte/Fysiek met pace bijna het enigste wat je nodig hebt. Ronaldo is stukken beter in FUT dan messi, vind eigenlijk dat EA z'n engine zo moet fixen, dat een messi ook daadwerkelijk veruit de beste speler van FIFA is. Hopelijk FIFA next gen :thumbs:
     
  2. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begreep ook al niet dat Ronaldo duurder is dan messi.
    Maar dat is dan inderdaad raar van Fifa
     
  3. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich een mooi team(wel duur maar mooi)
    Maar maicon op RM heeft maar chemestrie van 5
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Doe een rb naar rwb kaartje op hem. Hij zou trouwens op console (dus niet op futhead etc) bij 2 sterke en 1 zwakke lijn 9 chem hebben.

    Speel nu bijvoorbeeld ook met Dani alves met 9 chem op RM. Hij heeft Iniesta ToTy, Thiago silva en Xavi om zich heen.
     
  5. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ook het leukst, maar ik ben ook een fan van aanvallende fullbacks. Ik kijk niet naar Barcelona voor Messi, maar vanwege Alba en Dani Alves.

    Dit was mijn team tijdje terug

    [​IMG]
     
  6. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand een fijn team met falcao voor 150k?
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Sarioglu is in FIFA 9 chem, als ik de mannen hierboven mag geloven.
     
  8. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap uberhaupt niet waarom EA er voor gekozen heeft om UT anders te laten zijn qua gameplay dan bijvoorbeeld seasons. Bij seasons zijn de hooggewaardeerde spelers ook echt de betere en is pace net even wat minder belangrijker. Daardoor speelt het eigenlijk veel leuker vind ik zelf:{
     
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet wel zeggen dat mijn team van een paar weken terug is en staat me iets van bij dat EA het gepatched heeft. Maar goed, is het verschil tussen 7 en 9 chem echt zo doorslaggevend? Denk dat 1 of 2 op 7 chem weinig uitmaakt verder
     
  10. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het idd ook echt tof vinden als ze FUT in het vervolg met de gameplay van h2h zouden doen. Zoveel meer variatie dan en niet 5 verschillende soorten gameplay/snelheden wat er in deze fifa zit.

    Laten we eerlijk zijn, iedereen houdt ervan om toffe spitsen die hier bijv 75 pace hebben op te stellen, maar op divisie 1 (op sommige gevallen na) maak je eigenlijk alleen kans met die standaard BPL, brazilianen of Serie A teams met sweaty spelers
     
  11. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  12. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Leek eerst gepatched te zijn ja, maar kon gisteren gewoon met Dani alves op RM met 9 chem spelen.

    Ben gestopt met UT, ga mijn coins nu ook maar wegdoen (niet gratis uiteraard)... Al zit ik er wel over na te denken om daarna opnieuw te starten en pack only te spelen.

    Iemand trouwens al uitgerekend of het rendabel is om van divisie 1 telkens te degraderen naar de laagste divisie en daarna weer te promoveren naar divisie 1? Vanaf laagste divisie naar divisie 1 levert al iets van 40k op dacht ik namelijk!!
     
  13. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Haha ik had hetzelfde met mijn Iniesta toty team, toen zijn passes niet meer aankwamen was ik het zat.
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik blijf het me steeds afvragen of die handicap er nou echt is of dat het iets is wat tussen oren zit. Voolopig ben ik na al mn zilveren teams even van het laatste uitgegaan en ga het nog eens proberen: http://www.futhead.com/fifa/squads/6185970/. Iemand cijfertje van 1 tot 10 + eventuele tips? Ik had eerst Hart en Kompany (deden het vroeger uitstekend bij mij) maar bakten er in dit team helemaal niets van. Koscielny IF verbaast me nu positief en Lloris is natuurlijk een echte klasbak.
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Vriend van me heeft Serie A team en ik moet zeggen Di Natale is de beste spits waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Schiet alles belachelijk makkelijk erin, is snel en dribbelt goed en is zelfs nog wel balvast. Dus ik zou overwegen hem erin te doen alleen weet ik niet of het dan qua chemistry nog wel gaat lukken. El shaarawy vond ik niet zo chill dan zou ik voor Robinho gaan.
     
  17. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    We zullen het nooit weten helaas. Wel zit er momentum in de game.

    Offtopic:

    Iemand nog coins nodig, PM mij!
     
  18. reda074

    reda074 Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
  19. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  20. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen van beide opties is echt top. Ik zou eerst Ramos gaan halen zoals jij eerder ookal zei. Essien zou ik laten staan, eventueel vervangen voor Song. Als je Fabregas er neerzet heb je mijn inziens wat te weinig verdedigende kwaliteiten op het middenveld. Verder Özil naar de CF positie zetten en op zijn vrijgekomen positie als CAM een andere speler neerzetten met wat meer snelheid.
     

Deel Deze Pagina