[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. De Durango specs waren toen al 9 maanden oud, en de specs van Orbis/PS4 toen blijken nu gewoon echt te zijn. Daarna op Twitter gaf hij dat als reactie op een dude die zei dat PS4 de nieuwe Xbox gingen slopen....hij weet duidelijk meer. En ik ben erg benieuwd ;D

    Zo zeg..daar zeg je wel wat. Dat is mij dus al die tijd niet opgevallen he. Op de doosjes staat het uiteraard nog wel, maar dat is logisch. De thread van Neogaf waar ik naar linkte ging over dat de nieuwe Xbox , Xbox Gold zou gaan heten. Maar dat lijkt mij heel erg sterk. Dit is dan wel weer interessant..maar hoeft niet te betekenen dat ie Xbox Gold gaat heten..kom nou.

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=48114613&postcount=47
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Was dat van Sony ook niet intern? Daar kwamen toch ook alleen maar uitgenodigd volk op af?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja invite only maar dat was voor game ontwikkelaars en gaming pers en het werd uitgezonden.
    Dit is echt intern voor MS zelf. Dus waarschijnlijk alleen MS werknemers. :)
     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, volgens mij ook. Het is niet dat jij of ik gewoon naar binne had kunnen wandelen daar :)

    En al is dit wel iets waarvan we niets te zien krijgen, dan komt die echte onthulling nog echt wel. Misschien toch echt pas gewoon tijdens E3 hoor. Misschien heeft MS schijt aan alles. Maar dat zou sowieso raar zijn, want zowel Xbox als Xbox 360 werden dik voor de E3 onthuld.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is verschil tussen intern en invite only he. :)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Invite only is natuurlijk gewoon hopen op een uitnodiging van MS :) Als het intern was zouden we deze informatie niet verkrijgen. Ja, uiteindelijk wel via een lek ... maar dat lijkt me niet zo passen :+

    Ben gewoon heel-erg gehyped! Microsoft zal heus niet een console op de markt brengen die onder doet voor de concurrent. Word even goed, of beter.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Check het stukje bij security wat Lijpe Mocro heeft gepost. "MS indentity badge"
    Dit is gewoon intern voor MS werknemers en ook invite only. :)

    En dit is toch ook een lek? :+
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan nog wel tegenvallen voor de 'hardcore' gamer om zo een grotere markt aan te spreken (casuals).
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Wat zijn nou de geruchten?
    MS Event in maart/april?
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ja, hoogstwaarschijnlijk maart.

    EDIT: In maart valt de GDC en daar waren meerdere verhalen over, nu ook dat begin maart een soort invite-only bijeenkomst wordt gehouden door MS. Zou ook beter zijn voor MS om hem binnenkort aan te kondigen om de PS4 hype te sussen.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  12. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat Microsoft aan komt met een 16 core Intel Hasswell-based custom cpu met daarbij 16 gb aan gddr 5 geheugen en een state-of-the-art gpu ontwikkeld door niemand minder dan Nvidia. Ook voel ik een 250 gb (verwisselbare) SSD, en dit allemaal onder de prijs van 500,- euro...
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  13. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat mag ik wel hopen ja. Ik zal geen €500 plus uitgeven aan een nieuwe Xbox.. Dan maar even een jaartje langer met de huidige.....

    Peace
    Rich_Ar. :thumbs:
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat hou ik me ook altijd voor met apparaten maar toch raak ik die gedachte al na 2 dagen kwijt en haal ik het spul alsnog in huis :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    400 of 500 euro voor een apparaat wat je 7 jaar gebruikt. Vind het niet echt een verschil.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Moet het wel zo lang meegaan :+.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier wel. Een keer opgestuurd in 2009 en heeft me geen extra geld gekost. :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou geweldig zijn en ook wel een beetje wat ik zou verwachten van zo'n echt Amerikaans bedrijf. Zo van....kijk ons met onze grote bak vol zieke specs. Bij wijze van spreken. Ben echt benieuwd wat Microsoft nou allemaal van plan is. Er zijn echt genoeg mensen die gewoon bijna zouden weigeren om een PS4 te halen, puur uit principe en ik ken ze ook. Heel eerlijk gezegd ben ik ook een klein beetje zo'n iemand. Het zou gewoon raar zijn als Xbox straks niet meer relevant zou zijn...i refuse to believe it.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is intern en alleen voor genodigde (geen pers)
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens, wat is 100 euro nou in 7 jaar? Al gok ik dat de next gen Xbox niet veel meer dan 400 euro gaat kosten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina