Dat extra RAM gaat denk ik al helemaal heerlijk zijn voor mijn favoriete genre: Open world games. Kan niet wachten op next-gen.
Het spijt me dit te zeggen, maar ik heb al die games wat je noemt gespeeld. Dus als ze er niet in staan...tsja, dan kun je mijn mening wel raden.
Skyrim mag niet in de buurt komen van mijn top 25. Boutgame.
Ik plaats games van dezelfde serie op 1 plaats, maar dat wilt niet zeggen dat iedere game uit de serie zijn plaats verdiend. Dus als je rechtsonder geen boxart ziet staan heb ik OF de game niet gespeeld OF vond ik er niks aan.
En tsja, als je zoveel games speelt (tegen de 300) gaan er goede games afvallen. The Darkness en Dead Space zijn zo een games. Dead Space stond er de vorige keer wel nog in, maar DS2 (en DS3, ook al heb ik die nog niet gespeeld) hebben mijn mening over DS1 een beetje verpest. Ik denk dat die wel op 26 zou staan.
Of als ik de lijst morgen opnieuw zou doen nog hoger, haha. Ik ben altijd al een twijfelaar geweest. Ik denk dat plaatsen 20+ allemaal een dubbeltje op zijn kant waren. Zitten heel wat spijtige afvallers tussen.
Laatst bewerkt: 24 feb 2013