Veel Te weinig man in throwdown imo. 1700 man ofzo
edit:
Mijn mening over throwdown:
- te veel leavers, net als MLG Reach
- rare gamemodes zoals King of the Hill Shutout (WTF)
- BR bewijst weer dat het de meest debiele gun is voor competative play.
- Te weinig mensen spelen de playlist dus throwdown is over een maand ook weer weg
- Nog steeds een enorm gebrek aan goede maps
- Deluxe slaat nergens op. Wie heeft die loadouts verzonnen?
+ Extraction Haven is wel cool
+ De snelheid is goed
Typisch dat 343 weer met een playlist komt waar niet over is nagedacht. Doordat je niet met een DMR kan spelen verlies je een groot deel van de populatie. Ook de variatie van maps is niet compleet genoeg. Het ergste is dat een 4v4 match heel zeldzaam is geworden. Je hebt belachelijk veel leavers in deze playlist en laat dit nou de enige playlist zijn zonder JiP(wat een goed iets is imo). Maar ik wil wel dat leavers een penalty krijgen voor leaven aangezien ik gewoon altijd 4v4 wil spelen en niet mijn tijd wil verdoen in een match die al beslist is omdat iemand weg gaat.
Nu weet ik dat dit slechts een test playlist is. Ranks gaan ervoor zorgen dat mensen gemotiveerd raken om te winnen. Leaven is veel punten verliezen van je rank dus dat zal een stuk minder vaak voorkomen. Daarnaast hoop ik echt dat er meer variatie in maps komt en dat je iets meer keuze krijgt kwa loadouts. De DMR moet gewoon terug komen anders gaat de playlist doodbloeden.
Laatst bewerkt: 23 feb 2013