Playstation Vita [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, zo ben ik ook hoor.

Als ik een Vita ga halen, dan ook meteen een 32GB kaartje.

(ik twijfel nog een heeeeel klein beetje:eek:)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben na gisteravond wel blij dat ik t heb gekocht. Nu weten we waarom sony dat ding niet veel goedkoper wilt maken. Ze hebben grootse plannen ermee... alleen de memcards mogen toch wel echt cheaper.

Ook altijd in de winkel als ik mensen help met die Vita en ze vertel dat die 4gb kaart die erbij zit een grote valkuil is.. 4gb = 3gb in werkelijkheid ofzo, plus nog dat spelletje wat erbij zit downloaden en je houdt niks meer over.. Alsnog zijn ze te gierig om een grotere te kopen... Dan denk ik ook altijd van gast.. je wilt een Vita maar niet investeren in dat ding voor jezelf

Laatst bewerkt: 21 feb 2013
  3. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is ook dat je dan over een magische grens gaat natuurlijk; met een memcard voor een beetje gamer heb je de 32GB nodig, en dan zit je meteen bijna 100 euro erbovenop.

Hoe duur zijn die dingen bij jou, heb je geen mooi prijsje??:9

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja daarom zijn die dingen te duur.. vooral in vergelijking met sd kaartjes.

Bij MM kosten die dingen 90euro.. is volgens mij standaard? Dixons had eerst 72eu

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo, Vita opgehaald , net als de Memcard: effe een kop koffie en dan ga ik eens lekker rondsnuffelen op dat ding.:b:

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Demo van Sly maar even aan het downloaden op de Vita. Hopelijk een leuke platformer :D

7. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Wie had dat gedacht, Sony's komende console wordt de reddende engel van de Vita :D. De mogelijkheden zijn zeer interessant met dat cross-play (en goed afgekeken van de Wii U).

Ik ben benieuwd wat er allemaal komen gaat en wat de Vita bijvoorbeeld bij Watch Dogs gaat doen.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool. Met wat erbij

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb al een berg in de downloadrij staan, maar die komt er ook nog.
    Zijn best vermakelijke platformers als ik het me goed herriner (er is ook een HD collectie van dus blijkbaar heeft ie genoeg aanhangers om die te laten maken)

Zoals ik ook al in het Watch Dogs topic gezegt heb, lijkt mij deze game op de PS4 (of 3 ) icm de Vita gewoon ideaal. Als hud, als hulpmiddel, voor invoeren codes etc....:)

Niks.:+
    Heb Plus, dus ik heb Uncharted, Gravity Rush en Lumines al gratis, daar komt dan nog wat meer bij waarvan ik me de namen nu even niet kan herrineren.
    Wipeout kan ik ook gratis downloaden maar is niet mijn soort game dus die sla ik over.....

Ik wist trouwens niet dat je PSOne games ook kon spelen op de Vita. Ik wist dat het wel op de PSP kon, maar van de Vita wist ik het niet. Cool.
    Meteen ook maar even Final Fantasy 8 ook even op de Vita gezet, altijd makkelijk om 1 van mijn favoriete games ooit nu ook op een handheld altijd te hebben.

BTW: Lumines is écht te gek! Lekker wazige tetris-variant met heerlijke spacey muziek en graphics! verslavend spelleke!!8)

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ben ook van plan om eentje te kopen na gisteren. Hoe duur was ie?

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zie hierboven ergens.:+
    Maar dat was een mazzeltje, voor die prijs vind je er niet snel 1.
    (hij had er nog 1tje, maar doet alleen aan ophalen; Tilburg)

Hij zei ook al dat er meer interesse in was sinds gisteren, dus het heeft wel íets in beweging gezet.;)

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen hier de Trials-kloon al aangeschaft?

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Lumines \o/ Wat een vermakelijke game met geniale muziek is dat <3

14. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja! Ik heb hem van het weekend aangeschaft en moet eerlijk zeggen dat hij best vermakelijk is. Vooral de dynamische omgevingen zijn leuk gedaan.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik krijg spontaan zin om te stappen als ik die game speel.:+

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je datzelfde in het Review topic gepost had, telde dat als een review. :mad: DO IT! :+ (dat geldt natuurlijk voor iedereen met een mening over welke game dan ook)

17. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben toch gezwicht voor dat hele Playstation Plus verhaal. Ik wist eigenlijk niet dat het zo uitgebreider was geworden met die instant game collection (daar mogen de marketingmensen wel wat meer aandacht aan besteden als je het mij vraagt).
    Wat een goede deal zeg! Sowieso standaardgames die goed zijn (Uncharted was de musthave) en Gravity Rush is toch wel veel beter dan de demo deed vermoeden. Wipeout 'gratis', volgende maand Metal Gear 'gratis', niet slecht!

Doen ze ook wel eens ps1 of psp titels in de bundel?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In het begin zat er iedere maand een PSX game tussen, maar de laatste tijd zie ik dat niet meer. PSP komt niet tot nauwelijks voor. Duitsland heeft een maand of 2 geleden een PSP game gekregen ter vervanging van Mortal Kombat, dus de mogelijkheid dat het gebeurd is er zeker wel.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Last Guardian voor Vita, komt nooit.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heeft iemand al eens Remote Play uitgeprobeerd? Man, wat is dat kut. Heerlijk als er even geen lag is, maar dat is nooit lang.
    Zou zo graag GoW op deze manier willen spelen. :'-(

Of ligt dat aan mij...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina