Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was daarvoor ook al hoor met zo'n pop-up melding...
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    maar als je die niet accepteerde, schakelde hij zich niet uit?
    Ik heb zo'n bericht nog nooit gezien, maar laat mn xbox wel vaker aanstaan.

    Nooit iets gemerkt maar na deze update staat mn xbox al 2 keer uit toen ik terug kwam in mn kamer.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Huh? Ging net precies eten kwam terug 360 stond nog aan. Wellicht ligt het aan je instellingen?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ligt aan de instellingen inderdaad, toen ik de Slim editie kocht stond ie na 1 uur dat de 360 uitging, heb ik maar 6 uur van gemaakt :+
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand een idee waar de update van vandaag goed voor is?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    grappig, want ik heb geen instelling veranderd!
     
  8. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ook hier ging de console na 1 uur uit. Vriend van mij had hetzelfde probleem. Voorheen nooit gehad.
    (leuk als je samen voetbal aan het kijken bent, hadden beide even een wtf momentje. 8))
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hier ook, weet iemand hoe je die auto shutdown kan uitzetten??
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Instellingen (laatste tabblad).
     
  11. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van de terugreis naar Amsterdam niet mn Xbox S vergeten, maar de voeding. Nu heb ik eens zitten kijken hoeveel zo'n adapter nou kost en kwam een adapter tegen die van je oude voeding naar de S omkoppelt, een koppelstukje á €6,62(inc. verzend).

    Nu kost het verzenden van mijn vergeten adapter voor de S niet veel meer €6,76 maar moet dit weer ingepakt worden, kans dat hij kwijtraakt etc. Is dit te vertrouwen aangezien je te werk gaat met verschillende wattages?
    http://link.marktplaats.nl/646153088
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is het nieuw ofzo dat mn xbox zichzelf uitschakeld? Na de laatste update als ik een half uur ofzo niks doe komt er in beeld te staan "Your console will shut down soon"..
    Ik dacht eerst overhittings beveiliging ofzo, maar dat ding is totaal niet heet als ik eraan voel :confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2 post boven je. ;)
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tom Hanks!
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    2 vragen ...

    1- Waar koop ik accu's voor de 360? Dan bedoel ik voor de controller. Ik geloof dat Microsoft deze niet los verkoopt, er zit altijd zo'n play-and-charge kabel bij ...

    2- Waar kan ik "controller shell's" ( nieuwe buitenkant ) kopen voor de XBOX 360 controllers?

    Alvast bedankt! :)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    1. Niet kopen. Overpriced en gaan altijd kapot, sterke oplaadbare AA-batterijen kopen.

    2. Gewoon via eBay.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Thanks :) Heb via Bol.com 2 Microsoft accu's kunnen bemachtigen :) Altijd leuk zo'n kortingscode!

    Anyway, ik zit nu al 2 weken met het volgende probleem.

    Thuis heb ik 2 XBOX'en staan. 1 is aangesloten via de kabel, de ander via WiFi. Degene die aangesloten zit op de kabel heeft altijd een open NAT-type gehad. Via WiFi idem ditto.

    Gek genoeg is dat sinds 2 weken veranderd. De bekabelde XBOX heeft nu een strict NAT-type. Na wat gerotzooi in m'n modem / router ( Ziggo Cisco EPC3925 ) is dat verholpen. Helaas stond hij na een dag weer op "STRICT". Na gelezen te hebben dat sommige modem/router combinaties Port Forwarding nodig hebben heb ik dus daar de nodige informatie ingevuld. Ook dit leek in eerste instantie te werken! ( Let wel, heb de bekabelde XBOX voorzien van een statisch IP adres! )

    Enfin, je voelt de bui dus al hangen ... na een aantal uur werd ik van XBOX Live gegooid en een milli-seconde daarna zat ik er weer op. Heb 10~20x een Network Test gedaan via de 360 en 10x gaf hij aan dat er NAT problemen waren en 10x dus niet. Kortom, zwaar onbetrouwbaar.

    Hierna werd het nog erger... op het moment dat ik mezelf aanmeld gaat alles prima. Vervelend genoeg kwam er hierna nog een probleem bij. Telkens als ik een game opstart word ik echt super snel van Live afgeknald. Na het opnieuw instellen van mijn router/modem en andere dingen was dat verholpen. NOT!

    Korte samenvatting;

    - Bekabelde XBOX voorzien van statisch IP en Port Forwarding ingesteld in de router/modem.
    - NAT Type varieert van STRICT naar OPEN naar MODERATE. Heb ze dus allemaal al voorbij zien komen.

    Vraag;

    Hoe zet ik m'n NAT permanent open? Ik ben een Ziggo abbonnee en heb een Cisco EPC3925 modem/router combinatie. Hoe verhelp ik dat ik constant van Live afgetrapt word?
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Is het iemand gelukt die Halo avatar te downloaden? Als ik erop klik opent hij explorer en die geeft een 404..
     
  20. DirkS

    DirkS Guest

    Geeft bij mij dezelfde foutcode, helaas!
     

Deel Deze Pagina