[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoe kom je erop dat de leaked specs uit begin 2012 komen ?
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind dat echt onzin.

    Waarom denk je dat Sony aan het rushen is? Alleen omdat ze wat hebben bekend gemaakt van de PS4? MS zou daar best een maandje voor kunnen gaan zitten nu Sony het bekend heeft gemaakt, dus als ze de eerste willen zijn, waarom dan zo laat pas uitbrengen/zo vroeg bekend maken? Makes no sense.

    Tuurlijk hebben ze het gedaan om wat aandacht te krijgen, duh, logisch.
    Maar dat wil niet zeggen dat ze rushen.....nog tijd genoeg om dat ding in elkaar te zetten.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Omdat ze de reveal 2 maand naar voren hebben getrokken zijn ze dusdanig aan het rushen dat jij verwacht dat er daarom eventueel problemen zijn ontstaan? Geloof je je dat echt of kijk je puur door een MS bril? :emo:

    Ze zijn hier al jaren mee bezig en hebben alle onderdelen al wel uitvoerig getest lijkt mij dus zou niet weten waarom we (grootschalige) problemen straks met de launch kunnen verwacht. Zelfde trouwens straks voor de nieuwe Xbox
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat dat bekend is. :+

    Omdat het nog steeds niet logisch vind dat ze nu al een reveal deden. Zonder PS4 zelf wat gewoon vreemd is. Ook al zeggen ze dat het maar een "box" is ze willen gewoon voor MS zijn en ik hoop dat dat niet doorslaat naar de console zelf.


    Hou toch op met die MS bril. We hebben gewoon een discussie. Xbox 360 had problemen en PS3 ook daar waren ze ook tijden mee bezig.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Maar dat waren niet de leaks van SuperDea. Die zijn pas sinds een paar weken/maanden bekend. Kwamen toen tegelijk met de leaks van PS4 en we weten allemaal dat ie er niet ver naast zat.

    Die gast is zelfs opgepakt :emo:

    Dit vertelde hij aan Kotaku

     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-next-gen-xbox-specs-leak

    Kans dat er niet veel veranderd is idd groot maar het helemaal uitsluiten is ook nog niet van toepassing zoals we zagen met de PS4 die van 4gb naar 8gb ging. Ook al was min of meer al "aangekondigd" :)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja maar voor wat? Waarin willen ze voor zijn? De controller? Wat je kunt met dat nieuwe ding?

    Dat jij het niet logisch vind prima, maar dat wil niet zeggen dat Sony aan het rushen is.
    Niets aan de conferentie wil zeggen dat Sony aan het rushen is.

    Als ze de PS4 binnen nu en 3 maanden in de winkel hadden liggen, dan was er sprake van rushen. Een release met nog 9 maanden te gaan bekend maken is niet rushen. Punt.

    Btw; Nintendo deed hetzelfde, en die hebben ook niet gerushed, of vind je dat zij ook gerushed hebben?
    Misschien is het een Japans iets.:9

    En ja, je hebt best wel een MS bril op.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Om de hype voor te zijn van MS. Ze willen niet weer later zijn dan MS zoals met de PS3.
    En de conferentie liet wel zien dat ze aan het rushen zijn. Februari is insane vroeg voor een reveal en ze konden de PS4 zelf nog niet ineens showen. Ik zeg alleen dat ze het niet door moet slaan naar de PS4. Om maar rond dezelfde tijd uit te komen als de nieuwe Xbox om maar niet achter te lopen.

    Ik hou nou eens op met roepen over een MS bril. Begint een beetje kinderachtig te worden. Ik heb ook gewoon een PS3 al staat die nu bij me broer maar komt die gewoon terug als The Last of Us uitkomt.
     
  9. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze presentatie kwam inderdaad eerder dan eigenlijk iedereen verwachtte, ook Microsoft. Waarschijnlijk heeft Microsoft zijn aankondiging nu ook naar voren geschoven.
    Misschien hebben ze bij Sony vernomen dat Microsoft een aankondiging ging doen en zijn zij er gauw tussenin gesprongen.

    Hoe dan ook wordt dit er een epische console war. Deze kerst liggen ze beide in de winkel en dan gaat het er om spannen. Persoonlijk denk ik dat Sony nu voor de hardcore gamers wel een aardig platform neerzet, maar te weinig vernieuwing. Hier hebben ze 5 jaar aan gewerkt?
    Van Microsoft verwacht ik meer. Hoe casual Kinect misschien dan wel niet is, het was ten tijde wel erg innovatief. Microsoft heeft hele knappe koppen rondlopen in Seattle en ik denk dat de nieuwe Xbox iets gaat doen wat nog geen enkel ander apparaat doet in de woonkamer.
    Nu is het echter wachten tot begin april, wanneer Microsoft waarschijnlijk zijn event houdt.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mensen die roepen van Hybrid een MS bril opheeft :emo:.
    Heb zelf ook het idee dat PS gewoon puur deze vroege reveal heeft gedaan om MS voor te blijven. Waarom hebben ze anders nog geen PS4 die ze kunnen showen?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hoe kom je er eigenlijk bij dat februari "insane"vroeg is? Het is niet zo dat er elk jaar nieuwe consoles komen en je een echt referentie kader hebt. Omdat beide partijen 6/7 het een paar maanden later aangekondigd hebben betekend het imo niet dat dit (te) vroeg is alleen dat ze het nu anders aanpakken
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Om het op de E3 te showen? Maar als het design nog niet af is van de PS4, dan lopen ze het inderdaad wel een beetje te rushen, naar mijn mening. :+
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben de meeste hier anders toch wel een soort van passief vooroordeel over Sony omdat ze aan het rushen zijn. Ik ben er van overtuigd dat het plan om rond holiday 2013 te lanceren al een aantal jaren in de agenda stond van beide partijen. Net als dat Sony en Microsoft al een marketingplan klaar hebben liggen voor op het langere termijn (10 jaar).

    En iedereen die het 'vroeg' vindt om het bekend te maken, hebben jullie überhaupt enig idee hoe oud de Xbox 360 en Playstation 3 al zijn inmiddels? :emo: Ongeveer 6-12 maanden bekend maken van te voren is hartstikke normaal. Microsoft komt ongetwijfeld met zijn eigen persconference. Op de E3 zullen beide partijen de grote games en alle specifieke gegevens bekend maken (exacte release, prijs onder andere). De 'complete' reveal.

    En nogmaals, het feit dat Sony zijn console nog niet heeft laten zien heeft geen reet met rushen te maken. Het design van de box is waarschijnlijk simpelweg nog niet definitief.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar een reveal zonder console is gewoon apart. Maar eerder dan MS met een show komen was dus belangrijker dan een console op de reveal hebben. Dat is hoe ik het zie.

    Het bekend maken heeft niks te maken met hoe oud de 360 en PS3 zijn btw. Dat is irrelevant.

    Ben nu wel klaar met deze discussie eigenlijk. Sommige vinden het normaal en sommige vinden ook dat het een beetje rushen is. Ieder ze eigen keuze. :)
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik bedoelde juist als ze het design op de E3 willen showen en het design is nog niet af, dan moeten ze juist wel heel snel werk er van maken, wat ik dus als ''rushen'' vind. Ze hebben nog een paar maanden om dat te doen(als dat nog niet gedaan is).


    Dat de consoles dit jaar worden aangekondigd(''worden'' omdat de nieuwe Xbox nog niet is aangekondigd) was al een tijdje bekend, ik had zelfs een kleine verwachting dat ze het al bij de E3 2012 zouden gaan doen, dus rushen doen ze denk ik zeker niet. :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die 8GB word niet alleen gebruikt voor een game.
    Devkit mist natuurlijk aardig wat functionaliteiten die wel in de PS4 gaan zitten. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, maar ik denk niet dat er 6 GB gereserveerd is voor systeemfunctionaliteit. ;) Al is daar bv 2 GB voor gereserveerd, dan nog is er een extra 4.5GB wat ze voor de game kunnen gebruiken. En de game zag er nu al zo mooi uit. (behalve de trappen-loop-animatie natuurlijk :p)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk alleen dat we pas dat soort graphics echt ingame op het einde van de PS4 gaan zien. :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Deep Down? Hm, ik ben iets positiever (op de helft ipv het einde! :p). Maar hoe dan ook, we gaan het wel zien verwacht ik.
    Wie had met de PS3 launch ooit gedacht dat God of War, Uncharted 3, Killzone 3 en Beyond Two Souls mogelijk zouden zijn. Vergeleken met de launch games is dat pure magie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina