[Algemeen] PlayStation 4

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    True. Maar vind de stap van launch titels naar Uncharted wel iets kleiner. Zie Deep Down wel meer van Kameo naar Watchdogs bijvoorbeeld. :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.942
    2GB wordt volgens mij nog niet door Windows gebruikt dus bij een console zal dat nog wel veel minder zijn

    Uncharted (2 en 3 ) zijn het beste qua graphics deze gen en ik betwijfel dat een sandboxgame als Watchdogs daar over heen gaat
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, maar hier heb je natuurlijk de video capture en streaming wat constant op de achtergrond draait. Dat zal niet niks zijn.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik geloof dat de geruchten gaan dat er voor het OS van de ps4 512mb gereserveerd is. Echter of dat incl al het multi-tasken is om 'instant gameplay' mogelijk te maken is wat onduidelijk.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    512 zou ik nog aan de lage kant vinden. Maar wat maakt het uit, of het nou 512 of 2GB is,...

    er blijft alsnog 10 keer zoveel als eerder over voor de games :+
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het recorden en live streamen etc. denk ik dat het getal wel wat hoger ligt, meer rond de 2gb. Maar dan is 6gb~ alsnog een heel mooi getal voor de komende jaren. :)
     
  7. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dat streamen en uploaden niet via die nieuwe chip die speciaal gereserveerd is dan?

    Als die chip direkt naar de HD toe schrijft, is er weinig RAM nodig om dat te doen volgens mij.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heh, dat geluid van een helikopter op het laatste valt me nu pas op. Kan me niet herinneren dat er in Dragon's Dogma helikopters zaten (of weirde AC-achtige twists). Verdorie. :+ Geen DD2 dus waarschijnlijk.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kan alsnog wel, gewoon een AC achtige twist boven op het DD verhaal bouwen

    hoe zat het ook alweer met die pawns in DD , hoe verklaarden ze die ook alweer? Dat zou toch ook wel naar een AC achtig verhaal omgedraaid kunnen worden?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hey, dat wist ik niet
    Leuk detail. :9

    Oh, de verklaring... Was die er? Ook op de wiki staat er niet meer dan dit:
    En dan natuurlijk zielloos, emotieloos etc etc. http://dragonsdogma.wikia.com/wiki/Pawns

    Ze zouden een AC sausje over de pawns heen kunnen gooien... Maar ik ben er geen voorstander van. (maar als het OF een AC sausje OF niks is, dan weet ik het natuurlijk wel. :+ Kan me ook niet voorstellen dat capcom opeens met 2 WRPGs komt. Is niks voor hun)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee daarom

    En al word het misschien qua verhaal geen DD 2 dan nog denk ik dat het qua game er wel heel erg op gaat lijken

    ik kan me niet voorstellen namelijk dat ze 2 van dat soort enorme games naast elkaar en los van elkaar hebben zitten ontwikkelen. Daar hebben ze volgens mij gewoon het geld niet voor
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk alleen eerlijk gezegd dat DD2 niet een system seller zou zijn. Voor sommige natuurlijk wel (Dulle.. :+), maar het was niet zo'n goed verkopende en populaire game. Dus om dit nou meteen te tonen op de reveal van de PS4? Je zou kunnen zeggen dat ze een demo hebben weergegeven van de engine. En hiermee gaan ze dan een game zoals Dragon's Dogma 2 maken. Maar Deep Down is dan misschien niet eens echt een game.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zit nu een tijdje rond te truinen op die vgchartz site en wat me opvalt is dat de sales in de EU zo laag zijn altijd tov de US. Tuurlijk is de US groter, maar ik denk toch ook dat wij meer van internet plukken ipv te kopen ?

    Eigenlijk belachelijke lage aantallen voor top games (5-10M) op de totale bevolking ....
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    vgchartz staat zover ik weet niet echt bekend om zijn betrouwbaarheid qua verkoopcijfers, dus ik zou er niet al te veel waarde aan hechten.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ermmm, ik wil helemaal niet met mn echte naam aan mn gamertags gekoppeld worden

    Stel je alle haat eens voor van de tegenspelers in CoD en BF, dat gespuis hoef ik echt niet op mn facebook te hebben :+

    Ik heb niet voor niets alleen communicatie van mensen die al in mn friendslist staan toegestaan. Je wil je de hatemail niet voorstellen die je krijgt als je fanatiek BF3 speelt
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik bedoelde ook 'tof' ook meer van dat ik het leuk vond om deze analyse te lezen.

    Ik wil dit ook helemaal niet. Je baas die je kan vinden om eens 1 te noemen. En de vrouwen op psn hebben dan geen leven meer.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb mijn baas niet toegevoegd op facebook :+ probeert ie wel af en toe

    maar idd, voor vrouwelijke gamers ook geen goed idee

    en voor BF3 serveradmins ook niet:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina