LEGO City Undercover krijgt releasedatum LEGO City Undercover komt op 28 maart uit, de game is exclusief voor Wii U. De game lijkt op GTA, maar je speelt een politieagent in plaats van een crimineel. Verder zul je net als in andere LEGO-games allerlei kostuums vrijspelen die je verschillende krachten geven. De Wii U GamePad wordt in de game onder andere gebruikt als een scanner om boeven op te sporen. LEGO City Undercover wordt gepubliceerd door Nintendo, mogelijk blijft het daarom exclusief aan het platform. De onderstaande video is de eerste in aflevering in een webseries die Nintendo de komende weken gaat uitbrengen.
Ik heb er normaal gesproken een hekel aan, maar voor mijn dochter is dit gewoon ideaal, die vind de Legogames geweldig. Als er nog eens een Lego Friends game komt gaat ze helemaal uit haar dak. Nice!! Day-1 buy! Zie je Dulle, geduld wordt beloond!
Mja, geduld... Q1 was al lang bekend en voor deze game had ik de Wii U niet gekocht. Maar hey, eindelijk een fatsoenlijke 3rd party game! (weet alleen nog niet of ik het day-1 koop of nog even wacht)
Nah, daar moet ik de Wii U voor aanzetten. Ach, misschien toch maar eens doen. Je hoort altijd zo vaak over de MH games, maar heb er nog nooit een gespeeld. (filmpjes zijn eerlijk gezegd niet zo aantrekkelijk...)
Hehe, bij mij zit hij zelfs weer in de doos Mario nu maar verkocht, matig spel zeg... Zombi U was wel echt fun voor mij.
Heb eens een demo gedaan op de DS...of was het al 3DS? Anyway; niet mijn soort game. Het klinkt altijd wel cool, maar lijkt mij behoorlijk eentonig te worden na een tijdje....zit ook geen echt mooi verhaal in als ik me niet vergis...
Heb de Monster Hunter demo op zowel de Wii U als de 3DS geprobeerd. Op de 3DS vond ik het technisch een knappe game! Op de Wii U niet. Voelt echt aan als een Wii game in een licht HD sausje. Dat terzijde, de game zelf is niet mijn ding. Vind het heel erg eentonig en saai.
Die heb ik hier thuis ook liggen. Ondanks dat het al een hele oude film is, is het toch een pareltje hoor.
Is al veel te lang geleden dat ik die gezien heb. Waarom is er altijd zo veel troep op tv, maar films als dit eigenlijk nooit.
waarom kijken mensen nog tv als alle toffe films die je maar kan bedenken op t internet te vinden zijn Koop een mediaspeler en een NAS en je gebruikt je tv alleen nog voor t nieuws en voetbal
Wat is dat nu voor onzin? TV 4 life! Ik kijk vaker naar tv dan dat ik zelf een filmpje op zet. (edit: Kijk eens aan, Harry is erop. Zie je nou wel, TV is awesome! )