[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van Natalya nu 3-set pieces en ga misschien toch nog kijken voor een ring daarvan. Van Inna heb ik nu de belt en de pants, vooral voor de 130 dex bonus. Nu maar eens opzoek naar de rest voor betere all resistances. Wat is trouwens de beste/goedkoopste manier om aan die star gems te komen, als je zelf nog geen enkele gems hebt. Gewoon die uit de AH kopen, of lagere variant en dan zelf craften?

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Maakt niet zoveel uit, zou zelf gewoon van de AH plukken. T/m star zullen de verschillen tussen craften en kopen nihil zijn.

3. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Succes, Act II endboss is een pain in the ass de 1e keer solo. Diablo vind ik nog het makkelijkst van de bosses na Act I.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voor DH was ie wel lastig. Maar als je weet wanneer je smokescreen moet gebruiken kom je al een heel eind. Enige wat je neit moet hebben is pech krijgen met die mines die opeens overal af gaan. 8) Vaak meegemaakt dat ik geheel werd ingesloten.

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Inferno MP0 is even makkelijk als Hell. Alleen Diablo ben ik 10 keer doodgegaan ofzo :+.

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gewoon op MP0 spelen dat stelt echt niks voor.
    Gisteren voor hèt eerst Diablo mp10 gecleared ;)

Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    True MP0 is echt kinderachtig easy.

Helaas is mijn DPS atm een bottleneck dus kan niet een stuk hoger gaan zitten. Anders kan ik geen goblins killen of voorbij bosses door de enrage. :+

Komt ook door mijn tanky skills. Binnenkort meer op DPS focussen.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Toch nog een beetje gaan spelen op mn barb en wat gecraft enzo. Zit nu op 180k dps als barb, inclusief shitty statstick offhand. Reële dps ~220k oid nu. :)

10. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik had zelf meer moeite met Diablo phase 2 dan met Belial inferno :) Daar had ik eerlijk gezegd vrij weinig moeite mee.

11. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik het nu ook wel erg makkelijk vind. Klopt het dat MP10 nog steeds makkelijker is dan Inferno op de release of hoe vergelijken die met elkaar?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Diablo vind ik voorspelbaarder dan Belial of Azmodan, waardoor het voor mij misschien makkelijker is. Misschien ben jij wel meer de onvoorspelbaarheid gewend waardoor je er meer moeite mee hebt.

Ik vind het alleen jammer dat Azmodan altijd meer en leukere loot lijkt te droppen dan Diablo. Al zovaak gehad bij een solo of co op, maar het kan ook gewoon toeval zijn.

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Azmodan heeft bij mij al meerdere keren goede legendary's en set items gedropt. Diablo heb ik nog nooit iets zinnigs zien droppen :) Dat is geen toeval, maar bij veel spelers zo :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Zo zie je mijn schrale kennis van dit soort games. In ieder geval doe ik dan geen Diablo meer, maar Azmodan all the way tot het moment dat ik die echt een keer solo kan. Eerst maar wat oefenen in co op.

15. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197

Ja dat klopt.
    Het verschil tussen met MP0 en MP10 is het aantal HP en damage.

MP3 nu is wat MP0 was in de patch 1.05.
    Inferno was voor de meesten niet te doen voor de nerfs.
    A2 was bijna niet te doen ,maar dat had ook te maken met drops die heel mager waren toen.
    Nuttige gear dropte bijna niet en de prijzen op de AH waren toen achterlijk overdreven.

Laatst bewerkt: 25 feb 2013
  16. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit lijstje dan weer achterhaald?

17. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    With each level of Monster Power, the enemies increase in their hit points and damage. In exchange, players gain greater experience, a bonus to Magic Find and Gold Find, and the potential for bonus item drops.

Ik dacht dat mobs aleen meer damage deden als je met meerdere mensen in een party zat.
    Ik zat er naast ;)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Holy crap, ben ik zo slecht geworden dan?

Ik kon meer op de oude inferno dan op MP2 met mijn huidige DH. Of zal het iets met de acts te maken hebben? Want Act I was wel echt super simpel op de oude inferno vergeleken met andere Acts. Door de huidige monsterlevels merk ik geen verschil meer kwa acts.

En met mijn tanky Barb merk ik wel degelijk een verschil kwa damage in monster levels. Op lage levels tank ik alles maar op hogere levels slaan ze me volledig kapot.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Waarom überhaupt een hoger MP level proberen terwijl 0 toch het effectiefst is? :p

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is gewoonweg niet waar. Er zijn genoeg incentives om hogere MP level te spelen.

Daarnaast merk ik op mijn barb bijvoobeeld geen verschil in snelheid tussen mp 0 en mp 3, dus kan je het gewoon hoger zetten. Zelf kijken wat het meest time/cost effective is. :)

Deel Deze Pagina