1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] BTCC meets WTCC [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 10 nov 2012.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Divimus hoeveel punten heb ik. :+
    Of is die van Bigga een foutje?
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja BIGGA is een foutje. BIGGA heeft er 162

    fixed.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2013
  4. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    XBOX is mee hoor dit weekend, en ben het schijfje ook niet vergeten ;)
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Yeah !

    Leuk hoe jij nog een "storende" factor kan gaan zijn voor de heren bovenin!
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Misschien een paar biertes te veel op gister. Dat wordt wat vanavond. :+
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ook voor het WTCC aan de slag gegaan met wat grafiekjes! Het is op alle fronten nog behoorlijk spannend!
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    @ Divimus: Volgens mij heb jij in totaal 81 puntjes ipv 73!

    Heb nog een vraagje, eentje die we denk ik beter voor komende race kunnen beantwoorden dan erna: Doen we in deze cup (en in de Cliocup), net als in het verleden, ieders slechtste resultaat wegstrepen of niet? Kon het niet terugvinden in de regels. Het zou voor mijzelf voordelig uitpakken, kijkend naar het scoreverloop, maar het is (juist daarom) niet aan mij om hier uitspraken over te doen.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In de Clio wel. Voor de DTM en de next woensdag cup moeten we dat eigenlijk goed van te voren in de op's hebben staan.
     
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Mooie grafieken Tender!
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb geloof ik in het begin gezegd dat ik de verdere regels hanteer als de GT3. Dus het eerlijkste zou zijn als ik ook de slechtste race niet mee laat tellen.
     
  11. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben er vanavond en woensdag niet bij vanwege andere verplichtingen. Tender gefeliciteerd met de cups.
     
  12. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer menno, dat je er niet bij kan zijn. Al ben je misschien wat voorbarig, jij blijft op 230 staan en tender moet dan 28 punten halen? Ik tik hem wel ff 1x achterste voren \o/
    EDIT: Ik kan dus niet rekenen, blijkbaar 18 punten voor plek 1. We zullen zien
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Menno durft de strijd niet aan te gaan ;)
     
  14. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    :F:

    edit: Bedankt voor je reactie over de headset die ik niet mocht horen Tender. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  15. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Erg jammer dat er weer tijdens de race gelijk weer commentaar geleverd moet worden over of er sprake is van opzet of niet. Het ging gewoon weer hetzelfde als met loyall en denvan op silverstone (dacht ik). Ik dacht dat het juist niet meer de bedoeling was om iedereen van alles te beschuldigen in de race.
    Het is gewoon wel een vervelend incident en het verpeste de race niet alleen voor de betrokkenen.
    Hopelijk wordt dit goed opgelost.

    Van mijn kant sorry voor de lag af en toe, ik heb geen idee waarom, maar met wat mazzel kon ik wat vrije baan krijgen. Met deze lag zal ik wel in de volgende cup niet mee kunnen doen, dus hopelijk kan ik het verhelpen.
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Goede kwalificatie gehad, sterke 3e tijd gereden. Sprintrace t/m rondje 6 dicht bij AZT B Tender gereden (nam bocht 2 naar 3 te wijd). Daarna een erg leuke/spannende duel gehad in de laatste ronde met Nori. Toch een mooie 3e positie overgehouden in de sprintrace.
    In de hoofdrace een boeiende race gehad. Ik bleef bij de start voor AZT B Tender/MentalJ Noob. Later pakte ik de positie van Nori af. In ronde 3 meteen gaan pitten. Daarna bleef ik voor AZT B Tender en Nori. Ik kwam steeds dichterbij Denvan.

    Toen kwam ronde 7:
    Denvan ging wat wijd voor dat hij het rechte stuk op ging voor de chicane. Ik pakte mijn kans en ging hem meteen voorbij. Ik keek toen achter mij en zag AZT B Tender ook Denvan voorbij ging. Toen gingen we met zijn allen remmen. Mijn remmen ging goed toen ik een tikje van achteren kreeg, was na dat tikje wel erg blij dat ik niet omgekeerd stond, maar ik baalde flink van de schade die erg onnodig was. Ik denk dat Denvan een tikje uitdeelde aan AZT B Tender, die maakte een opmerking die je ook als grapje kan beschouwen. Ik weet niet zeker of dat Denvan een tik uitdeelde aan AZT B Tender, maar als dat zo is vind ik dat erg onsportief en je verziek daarmee de race voor 3 anderen en jezelf.
    Voor de rest een goede race gereden, kreeg alleen op het laatste moment last van lag. Ik wou Bigga84 inhalen, kreeg toen een 'lag' tikje waardoor ik te ver naar buiten ging en mijn 3e positie verloor aan Nori. Ik kwam dichterbij Nori en hij kwam dichterbij Bigga84. Nori raakte Bigga84 licht waardoor ik moest uitwijken en iets meer schade had.
    Dat zijn volgens mij gewone race-incidentjes.
    Het was een erg leuke cup om voor het eerst in mee te rijden. Leuke/spannende races gehad. Aan het einde van de cup eindigde ik 2x op de 3e plek! Daarna rond de 4e 5e positie.

    Klasse!

    Edit: Wel zonde van alle tikjes die ik deze race had. Als ik het incident in ronde 7 niet had gehad, dan had ik misschien wel kunnen vechten voor de 1e plaats, maar dat is achteraf makkelijk gezegd :)

    Edit2:
    Ik heb de herhaling gezien en zie dat Denvan veel te laat remt voor de bocht en raakte mij dus (Ik dacht eerst dat Denvan AZT B Tender aanraakte waardor AZT B Tender mij aanraakte)
    Als het door die opmerking komt vind ik het erg onsportief van je.

    Edit3: Ik snap dat je AZT B Tender wil uitremmen, wil niet hatelijk gaan doen ofzo tegen jou, helemaal niet, maar je kan er rekening mee houden dat je te laat remt en doorschiet :)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat was inderdaad erg onhandig van mij en eigenlijk helemaal niet voor jullie oren bestemd :x Kan het helaas niet ongedaan maken :x. Dit was denk ik de minst prettige race die ik hier de afgelopen 2 jaar heb gereden, met allerlei insinuaties over en weer (ga zelf ook niet vrijuit..), hoop hem snel achter me te kunnen laten en kijk vooruit naar het volgende kampioenschap!
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Uiteraard was dit een grapje.
     
  19. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Jij schiet ook vaker door.

    Ik probeerde niks met opzet ik was gewoon iets te laat. Ik wou je toen voorlaten en vervolgens lig ik zelf ergens in het gras. Je had van mij geen schade. ;)
    Als je toch bezig bent kijk dan ff ronde 1 daar was iemand nog een stuk later en die gaf niet terug.

    Over 2 maten meten heet dat. Ik ben er iig klaar mee.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik had geen schade van jou? Ik kreeg van jou een tik en had meteen schade hoor.
    Nou niet zo kinderachtig gaan doen, iedereen moet tegen kritiek kunnen. Nu niet meteen er klaar mee zijn
     

Deel Deze Pagina