Mensen, een vraagje.. Is het ook mogelijk om met 2 spelers (met aparte teams) een landelijke competitie te spelen? Dus bijvoorbeeld de Spaanse competitie waarbij ik Barcelona ben en een vriend van mij Real Madrid? Dit kon wel in de eerdere PES delen en was ook de leukste spelmodus om met z’n tweeën te spelen. Wat wij dan deden, we waren steeds elkaars tegenstanders. Dus als hij met Real tegen Valencia moest bijvoorbeeld, dat speelde ik voor Valencia. Als ik dan bijvoorbeeld met Barcelona tegen Malaga moest, dan speelde hij weer voor Malaga. Ik heb zelf even gekeken maar kon alleen maar zelf een master league competitie beginnen en niet met z’n tweeën. Met de Champions League lukt het trouwens wel om samen aparte teams te kiezen om vervolgens voor elkaars tegenstanders te spelen. Maar wij willen dit graag in een landelijke competitie. Hoeft niet perse master league te zijn. Ik hoop dat iemand een manier weet.
Heeft iemand een tip om het nieuwe Nederlands elftal tenue een beetje fatsoenlijk te krijgen? Heb wel wat geknutseld maar ik ben nog niet tevreden. EDIT: toch nog redelijk gelukt:
Morgen! Weet iemand trouwens als je ML carrière bent begonnen je opnieuw moet beginnen om alle winter transfers te hebben? Vast wel.
Trouwens Ik heb een PES 2014 topic geopend, kon hier nog nergens iets erover vinden check: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=169156
Toch maar eens een de Daymos Option File er op gegooid. Nooit echt behoefte aan gehad, maar toch maar eens geprobeerd. Nu eens even een Npower club uitzoeken.
Ik heb net zo'n gegevens's pakket gedownload (DP6), maar als ik nu online wil krijg ik de volgende melding: Wat moet ik doen?
Ja werkt heel raar... Denk dat je hem niet compleet gedownload hebt. Bij mij stopte ie namelijk als ik uit mn active downloads scherm ging.
Het is nu toch eindelijk gelukt, ik heb alle DP packs verwijderd en alleen DP pack 6 gedownload, nu werkt het waarschijnlijk weer.
Klopt! Op de pesholland facebook staat de uitleg hoe dit te verhelpen. Is een bug bij sommigen om onverklaarbare redenen. Door een lid van ons is er bekend gemaakt dat eerst alle datapacks uit het verleden gewist moesten worden om vervolgens datapack 6 te installeren. Hierna kon men weer online spelen.
Geweldig hoe PES 2013 kan zijn (hier in getweakte versie). Voor het eerst dat ik een filmpje met gameplay gewoon uit wilde kijken: