31 december wordt altijd aangegeven om of aan te geven dat de releasedatum nog '2013' of 'Q4 (kwartaal 4) 2013' is.
Van de week gameplay gezien van de game. Ik verwarde hem even met Sleeping Dogs, maar ben blij dat ik die niet heb gekocht. Deze open world game lijkt me namelijk een stuk gaver en waarschijnlijk een heel stuk vernieuwender dat de meeste die ik gezien heb. Beetje AC stijl door de stad heen, maar dan in moderne tijd en dat mag van mij best na het falende AC III. Wat ik er van gezien heb word die grafisch ook erg bruut en dat vind ik alleen maar mooi. Best wel jammer dat er tegenwoordig maar weinig developers zijn die iets origineels maken. Kut mainstream gamers.
Halo 4 heb ik uitgespeeld en sindsdien ook niet weer aangeraakt en BO II heb ik niet eens afgemaakt. Hetzelfde zou jij trouwens kunnen zeggen van Battlefield.
Blijft erg gaaf dat hacken, zoals dat je gewoon die cop autos kan laten crashen tegen die paaltjes en shit. Maar ik vraag me wel af of dat hacken niet een gimmick wordt na een tijdje. Heel extreem indrukwekkend vind ik de graphics hier ook niet, terwijl het vorig jaar tijdens E3 er erg goed uit zag.
Ben de laatste tijd met de serie Person of Interest bezig en je ziet meteen waar Ubi de inspiratie vandaan kreeg voor Watch_Dogs en niet zo'n beetje ook.
Watch Dogs krijgt special edition Elke game krijgt tegenwoordig wel een speciale versie met extra DLC. Ook Watch Dogs krijgt een special edition met maar liefst een extra missie voor de singleplayer. Watch Dogs is dit najaar verkrijgbaar voor PS3, PS4, Wii U, X360, next-gen Xbox en pc. Na het voltooien van de missie krijg je als speler een aantal exclusieve auto's. Naast de special edition is er ook een afbeelding verschenen van extra personages voor de multiplayer. Hoe je dit kunt krijgen is niet bekendgemaakt. Mogelijk gaat het hier om exclusieve DLC die je kunt krijgen bij het pre-orderen van de game bij een desbetreffende winkel.