Wow! Super dope! Toch nog een beetje old school gears voor multiplayer \o/ Nu hopen dat genoeg mensen het gaan spelen
Als Maxim het sponsort wil ik ook bikini-Anya armour skins. Kidding of course Die maps zien er cool uit en I(L)Execution! \o/\o/\o/\o/ Interesse in de game +9000
Haha nu wilt iedereen gelijk de game! ik was al aan het overwegen maar nu ga ik de game zeker halen!!!
Haha zo dan. Dus kortom...Executions zijn terug, je kunt weer down gaan (ook in de campaign dan?) en al die andere features waar mensen niet zo blij mee waren dan? Die ik me effe niet kan heugen nu
Het geldt alleen voor die gesponsorde Execution playlist volgens mij hoor, de rest is de oude shit zonder DBNO...
Haha, jonguh je speelt niet eens Execution... je bent echt nog nepper dan de nepste Gucci tas uit Turkije!
En die playlist is tijdelijk? Zo ja..dan is het te hopen dat ze gewoon inzien hoe fout het was en wijzigen ze die shit.....
Lame modes Begin wapens/domme wapens SoS 2 kogels Retro terug Execution minimaal Geen locust Hoogte in maps Stomme pakjes Overal voor betalen Grenaten gooien elk moment, die ook nog plakken Domme grenaten
The VIP Season Pass is the only way you can score a permanent double XP boost. :{. Ach ja, ik kan het wel begrijpen. Nog even lekker flink cashen met een Gears titel voordat de nieuwe Xbox uitkomt.