[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, je kan ook los Double XP met (P) kopen! :emo:

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ga toch weg met je gayboyteam.

3. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Fuuuuck deze shit. :lol:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niet te hopen dat ze hiermee doorgaan in andere exclusives van MS, volledig je game verneuken.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahahahhahaha

7. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    daar mag je nog bij adden dat stopping power alsnog in de game zit en dat je constant een aim reticuul in beeld hebt. (en vast nog wel meer waar ik zelf niet op kom op het moment)

en dan komt er één kleine positieve verandering, en dan is het ineens weer goed? en dan ook nog eens een verandering die vanuit het initiatief van een ander bedrijf komt, lol. op de epic forums spreekt iedereen nu lof over gears judgement, wtf? threads als THANK YOU EPIC en shit, net alsof ze dankbaar moeten zijn hiervoor. epic had gewoon met hun vieze tengels van execution en dbno af moeten blijven.

als je een echte gears fan bent, en geen blinde fanboy, haal je deze game niet. dit is een lamme kut cashcow die niks nieuws naar de tafel brengt dat de gameplay van de oudere gears verbetert. je kan merken dat deze gears meer op een call of duty wilt lijken dan op een oude vertrouwde gears met nieuwe interessante concepten.

heel zonde. gears 3 was naar mijn mening op heel veel vlakken een stap in de goede richting, en ze hadden hier op voort kunnen borduren met deze game. ik was het niet eens met die dlc shenanigans en dlc playlists, maar de game an sich vond ik de beste gears tot nu toe. nu krijg je letterlijk een dumbed down gears 3 zonder locust.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Stopping power is eruit en we zijn blij dat er ten minste 1 competatieve mode in zit

Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel grotendeels met je eens. Alleen is de toevoeging van Execution imo geen kleine positieve verandering maar een behoorlijke game changer.
    Op Epic forums moet je sowieso niet rondhangen tenzij je zelf een blinde fanboy wordt, anders raak je alleen maar gefrustreerd, smerig hoe mensen daar aan EPIC zuigen en elke gestoorde beslissing goedpraten met waardeloze non-argumenten.

Wat die VIP Pass betreft, no way dat ik die ga kopen voor 1600 punten. Wat een afzetterij, vergelijk 6 maps en meuk voor 1600 punten of 5 maps en meuk voor 800 punten (Fenix Rising/Forces of Nature)
    Twee nieuwe game modes, laat me raden, ofwel bagger gamemodes ofwel een return van fan favorites die gewoon in de main game thuishoren. Pass... Die skins boeien mij toch niets en double XP al helemaal niet, vind het overigens te triest voor woorden dat ze je dat permanent geven als je die VIP pass koopt, maar goed, XP is toch betekenisloos in deze game. Tot slot, early acces tot DLC maps, veel droeviger dan dat moet het niet worden, zeker bij een game als Gears dat nou niet bepaald bekend staat om de gigantische online populatie, leuk als je de eerste paar uren/dagen/weken? lekker met bots kunt spelen, daar zit je als speler echt op te wachten!:emo:

10. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    for real? ok dat wist ik niet. dat is een goede move, net als de active damage boost eruit halen (ik vind het feit dat je door active reload sneller herlaad dan normale reload al genoeg als bonus op zich, de damage boost werd toch maar misbruikt).

maar ik blijf erbij dat deze game verder niks toevoegt aan de serie, en de serie alleen maar verkloot. verder vind ik dat je een slechte mentaliteit hebt tov de game. je bent blij dat er TEN MINSTE 1 competatieve mode in zit, maar gears is in beginsel een competitieve multiplayer game. je zou normaal niets anders hoeven te verwachten. je doet net alsof gears kopen en spelen een verplichting is, en nu ben je blij dat er toch IETS wordt toegevoegd wat wel in je straatje past als vertrouwde gears fan.

epic fockt heel erg met hun fanbase met deze game, en dat moeten ze voelen. ik hoop dat deze game hard faalt. misschien doen ze dit wel omdat het een spinoff is en willen ze kijken met hoeveel bullshit ze weg kunnen komen voor gears 4.

Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gears is in beginsel een singleplayer game. Mp toegevoegd wat per ongeluk een succes is geworden. Al is de mp ruk de sp lijkt me vet. En dat er nu ook een competatieve mode inzit is gewoon fijn. Met domination, als dat goed werkt, heb je 2 goeie modes. Dus kan je gewoon gb en hypefestations doen wat de game potentie geeft.

Ik weet niet wanneer jij je ogen gaat opendoen, maar hardcore mp games bestaan niet meer. Alles moet casual want de spelers zijn nou eenmaal sinds de komst van cod casual. Heeft niks met fanboys te maken. Je moet gewoon accepteren dat games nu ook de casual markt moeten aanspreken. Judgment ging een stap te ver, maar met de komst van execution, wat dus na al dat negatieve gepraat terug is gebracht, doet het weer een stap in de goede richting.

Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    MP is binnen een week al dood jange...

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Multiplayers en vooral gamers zijn ook veel veranderd. Zat laatst te denken aan de tijden met GoW waar iedereen gewoon rustig te werk ging. Goed schuilen, alles rondom je goed bekijken en niet zomaar een gang doorgaan. Waren heerlijke momenten als je minuten lang aan het kijken was naar je laatste teammate die het opnam tegen een aantal vijanden. Spectator mode in GoW bleef gewoon zo boeiend omdat de MP gewoon boeiend en spannend was. Nu gooit iedereen eerst een granaat of smoke de lucht in als ze respawnen, rennen door alle gangen en hebben schijt aan alles. Geen tijd om even te wachten, nee meteen respawnen en hopen dat je maar een tegenstander tegenkomt. Schijt aan je teammates, schijt aan alles. Hopen dat je veel puntjes verdient zodat je level up gaat, DLC koopt waarmee je sterker bent of kan showen wat voor awesome badge je hebt. Fuck off.

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar is een naam voor: Gears, eh... Call of Duty!

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Daarom execution, als je dood bent heb je pech.. Maar is nog maar de vraag of die playlist uberhaupt een populatie hier in EU krijgt.. En daarom wil ik een GB team opzetten, dan speel je tenminste goed in een team ook

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Gay Boy Team!

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zonder Gayboy Guus

18. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, dit doet me terug denken aan die goeie ouwe tijd! maar toen was de 360 ook nog in de beginfase, en kwam CoD :'-( ik had toen altijd mn headset op( nu nooit meer ). En als je t in je eentje opnam tegen 4 locusts.. je was kansloos ( meestal) maar je kreeg wel respect. daar draait t om!

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    GB Guus = gevaarlijk beest Guus :cool: :emo:

http://epicgames.com/community/2013...t-collectors-edition-official-strategy-guide/

:D

20. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee er staat:
    :p

Wat een fokking lelijke skin trouwens... lijkt wel melk met witte chocolade. :+

Deel Deze Pagina