[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja zou je de game (goedkoper) uit de winkel halen, dan zou ie alsnog geblokkeerd worden. Al m'n games koop ik tegenwoordig nog via de winkel (online) en gebruik de keys. Ik zie XBL ook wel zo werken.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke dat kan. Maar ik bedoel ook echt gamewinkels die ook nog echt een winkel hebben.
    Die kunnen dan wel online voortbestaan maar als het meer zoals Steam word dat betaal je ook gewoon via Steam (zoals ik) en hoef je nergens nog een code vandaan te halen. Maar het is nog toekomst muziek maar ik zie dit wel langzaam de trend worden richting het einde van de next gen. En zal me niks verbazen als de console na next gen helemaal digitaal gaan worden.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Discs blijven zeker deze generatie nog, nog lang niet iedereen heeft een (snelle) internet verbinding. In de Nederland is dat bijna niet meer voor te stelllen maar in andere delen van de wereld is het een luxe.

    Als we kijken naar de 30 Juni 2012 internets stats zit maar 34.3 % van de wereldbevolking op het internet.

    Internet verdeling over de hele wereld

    Europese stats - (Nederland 92.9)


    Dus, nu maar hopen dat Sony en Microsoft meer richting Steam gaan qua aanbiedingen en prijzen, verschil is echt maagzweerbarend hoog :emo:


    Wat is hier een nadeel aan eigenlijk? :p
    Het is zeker sneu voor al die mensen maar tijden verranderen nou eenmaal.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus een nadeel voor die mensen. ;)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Die mensen zijn dan toch alweer uitgestorven.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het over die mensen die in die winkels werken he. ;)
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan me ook niet voorstellen dat er genoeg server capaciteit is om een HALO launch vlekkeloos te laten verlopen. Buiten het feit dat het netwerk in Nederland er nog niet op is voorbereid.
    Fysieke discs zullen dus nog wel even blijven. Streaming is toekomstmuziek, maar mag er graag komen als games dan (veel) goedkoper worden.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom niet? Juist als het digitaal is kan je geleidelijk brengen.
    Diablo 3 verkocht ook 4.6 miljoen op de eerste dag. Tuurlijk niet alles digitaal maar aardig wat. En het ging niet helemaal vlekkeloos. Maar ja dat is 2012. Tel daar 8 jaar bij op als er misschien een Halo zo verkocht word. :)
     
  9. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zegt zo'n poll wel wat.. Als het voor dezelfde prijs aangeboden wordt (zowel digitaal/fysiek) dan zal het gros van de consumenten fysiek kiezen. Ja als games steam prijzen/aanbiedingen krijgen, maar *MOCHT* alles digitaal worden dan zie ik Microsoft of Sony dat nog niet doen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is dit niet gewoon dat evenement waar we laatst pics van hadden enzo? Ben benieuwd of er wat gaat lekken volgende week.

    http://www.examiner.com/article/xbox-720-receiving-inside-reveal-next-week

    En weer wat interessante quotes....

    van de team xbox forum

     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was dat de vraag in de poll? :)
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Omdat het softwarematige deel, wat nu fysiek op de schijf staat, ook via een netwerk verbinding tot stand moet komen (toch?)
    Lijkt mij dat dat nogal wat server capaciteit vergt.
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ja maar ik denk dat iemand die een console kan veroorloven ook een behoorlijke internet aansluiting kan betalen én wanneer je een console kan betalen je ook in een omgeving woont waar internet verkrijgbaar is. Het lijkt me raar dat je genoeg verdient, maar woont in een afgezonderde arme wijk. En consoles worden niet over de hele wereld gereleased. In centraal afrika heeft niemand internet, maar die zitten ook niet te wachten op de nieuwe ps4. Ik geloof dat de belangrijkste markten Westelijke landen zijn. En rijkere aziatische landen, zoals japan, china, singapore etc. Daar hebben ze wel internet.
    Iedereen die op dit moment een behoorlijk internet connectie heeft is de doelgroep die groep is groot genoeg.

    Voor mij mag die digitalisering snel komen als het lagere prijzen betekent. Ik denk dat het geen enkel probleem gaat opleveren. Dat mensen nu nog discs willen is uit persoonlijke overwegingen en niet willen veranderen. Maar ik denk dat het snel went.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We downloaden toch gewoon de game zoals we nu bij PC ook doen. :)
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Even wat wishfull thinking ...

    De game Watchdogs was voor de XBOX en PlayStation aangekondigd ... de game ziet er fantastisch uit. Laten we wel wezen!

    Grafisch zijn de meeste games die op beide platforms ( PS3 en X360 ) zijn uitgekomen altijd gelijkwaardig geweest met minimale verschillen.

    Zou dat straks dan ook niet het geval zijn? Ik kan me echt NIET voorstellen dat de volgende XBOX zoveel slechter gaat worden...
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Het verhaal van dat de Durango specs behoorlijk oud zijn en niet meer de huidige specs gaat nu zoveel rond, dat het gewoon geen bullshit meer kan zijn als je het mij vraagt. Ik denk dat we ons nergens druk over hoeven te maken en al zijn er wel kleine specs verschillen, zullen we nog steeds weinig verschil gaan zien in de game. I'm not worried :)
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Daarom. Schijnbaar weet die SuperDAE kerel ook meer over de "laatste" Dev-Kit van de nieuwe XBOX.

    Maak me niet druk. Ben alleen rete benieuwd :p
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het moet allemaal vergelijkbaar zijn. Dat is in het belang van alle grote uitgevers nml. En wat in hun belang is is stiekem ook weer in het belang van de platformhouders
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo? Ik weet nog wel dat ik bij een kameraad naar Batham AA zat te kijken op de pc en toch wel last had van jaloezie: de game zag er echt vele malen beter uit dan op de 360. Hetzelfde geldt voor een game als Skyrim en ongetwijfeld meer

    [yt]RZmfHzqQxzw[/yt]

    zulke verschillen zijn voor mij meer dan genoeg om voorkeur voor een bepaalde console te hebben en zijn, zover ik weet, ook geen probleem voor een dev.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina