Ik ben na een uurtje of wat gestopt met revelations het was teveel hetzelfde weer en het verhaal pakte me niet zoals dat bij brotherhood wel was
Daarnaast leeft Istanbul totaal niet. Heel vreemd. Ach het was wel leuk om te spelen maar het doet idd niks speciaals. Enige wat ik echt interessant vond was hoe het met Ezio afloopt.
Ze hebben de boel in elk geval nu wel mooi naar voren geplaatst op dashboard. Verder totaal geen boeiende dingen vandaag dus zo te zien aan de lijst hier. Das echt alles? Gisteren was er echt veel namelijk. Die overigens nog steeds als echte deals staan bij focus.
AC is de dag deal. Gister was dat Halo ook al staat die nu nog als deal. De rest blijft gewoon tot 4 Maart.
Oooooh op die fiets. Nice! Het gaat mij nu vooral om Borderlands 2, Dishonored, Portal 2 en misschien Left 4 dead 2, effe zien wat ze allemaal gaan kosten. Heb nu in elk geval Bioshock terug, die overigens nog steeds mooi is. Dat begin zeg, wow.
Ik denk dat ze nu de eerste dagen games doen waar er meerdere sequels van zijn. AC, Halo, COD misschien en daarna dingen meer gaan mixen?
Bedankt jongens, mijn twijfels over Revelations zijn bij deze door jullie bevestigd, ik haal de game niet.
Waarom kun je alleen maar met paypal of crediet kaar betalen? Ik heb bijna 4000 ms punten maar kan er geen van deze spellen kopen
Brotherhood staat nog altijd op 19,99. hoop wel dat het vanavond nog aangepast wordt, of het net als halo morgen ook nog stiekem doorloopt die actie.....
Icoon op het dashboard is nu wel AC maar idd de Halo deal staat er nog steeds. Weet niet wat voor tijden ze aanhouden. Misschien updaten ze hem pas in de middag in US.
Vind het wel jammer dat ze niet elke game hebben. Steam heeft bijna alle games die je gewoon kan downloaden. Ik mis toch wel Mass Effect 2 en 3. Die bestaan wel uit meer dvds, maar LA Noire bestond toch ook uit 3 dvds en die staat ook op GoD. Of bepaalde GOTY versie staan niet op GoD. Dat vind ik wel jammer, anders had ik zeker wel bepaalde games zo gekocht.
Me laten verleiden tot aanschaf GRAW2. 3,- euro slechts. Even de game opgestart en jesus wat ziet dat er slecht uit, ik schrok er gewoon van. Hopelijk is de sp campaign wel aardig om te spelen, anders is het echt een miskoop ....
Als je ECHT slechte graphics wilt...doe dan zoals ik : Download Dark Messiah of Might and Magic: Elements. Ik heb de game voor 3 euro gehaald en dan kun je er amper spijt van hebben, toch had ik het achteraf niet moeten doen. Op PC was ie prima en nu nog best aardig qua graphics, maar op 360? MEH!!!!