[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Helaas was mijn digicam op dus het zijn maar 14 sec geworden (van de ongeveer 2min dat ik het was), maar ik zag mijn teamgenoten in 3rd Person. 8) Nu schijnt het wel vaker voor te komen, maar toch ik had het niet eerder meegemaakt, uniek momentje!

Oh en ik kon trouwens wel nog schieten, ik zag de kogels eraf gaan en mijn team maten bleven op mijn respawnen.

[yt]tsSFmYdz1D0[/yt]
    :+

Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Battlefield 4 en Fifa 14 gaan al next-gen dit jaar

Battlefield 4 en Fifa 14 zijn bij deze bevestigd voor next-gen consoles. EA kan daar vrij over praten nu de PS4 is aangekondigd.

Dat deed de uitgever dan ook uitgebreid in een livepresentatie gisteren. Fifa 14 komt sowieso ook nog gewoon naar de huidige generatie dit jaar en Battlefield 4 waarschijnlijk ook. EA mikt voor de volgende generatie op een resolutie van 1080p en 60 frames per seconden.

EA praat ook over de ontwikkelkosten voor de next-gen consoles. Deze zouden 'slechts' 5 tot 10 procent hoger liggen, vooral dankzij het feit dat de PS4 en nieuwe Xbox veel meer op PC's lijken qua hardware. Verder dunt EA zijn aanbod aan games voor de nieuwe consoles flink uit in vergelijking met deze generatie: van 85 naar 15 core titels. Over de prijs van next-gen games wordt nog nagedacht. Mogelijk komen die iets hoger te liggen dan nu het geval is.

EA belooft in de komende maanden, nog voor de E3, met veel meer informatie over zijn next-gen line-up te komen. Als je geïnteresseerd bent in de volledige presentatie, dan kun je die terugluisteren op de website van EA.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We hebben een BF4 topic. :+
    Maar klinkt goed. Had het ook wel een beetje verwacht eigenlijk. Alleen die prijs. Altijd zo bs bij het begin van een nieuwe console. Kan me nog herinneren dat Resistance voor PS3 toen iets van 75 euro was....

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Was ik even vergeten:+
    Heb het daar ook gepost.
    En hoop toch wel dat hij ook deze gen nog uitkomt want heb niet voor niks moh warfighter gekocht met battlefield 4 beta erbij=(

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    [yt]hPqObI8L13I[/yt]

Wauw... Dit is een best baasje...

Mooi ook hoe iedereen moord en brand roept en denkt dat ie cheat.
    Nou moet ik zeggen als iemand zulke stats heeft ben ik zelf ook wel verdacht en hij camped wel alleen maar eigenlijk maar alsnog... petje af.

Blij dat ze die canister shell hebben generfed want dit ging nergens over.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik blijf het raar vinden dat je op de PC je main gun van de tank zo snel mag bewegen

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal er denk ik wel mee te maken hebben dat je potentieel 32 man om je heen hebt staan tov 12.

8. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Heb de pc versie gespeeld. Het is gewoon anders besturen. En met de Xbox controller kan je ook snel bewegen met je tank. Zie hierin dus geen verschil.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft het over de turret en de snelheid van je muis. Dat is veel sneller op de PC dan het rechterpookje van de 360 controller.
    Ziet er een beetje apart uit op de PC zo snelle turret.

10. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beweeg beide pookjes maar, als je dat kan handelen is het wie weet nog sneller dan een muis. In een tank beide pookjes gebruiken ;)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Loop niet zo te lullen man. ;)
    Op de PC kan je 5x zo snel je turret bewegen is ook gewoon algemeen bekend. Omdat ze de optie hebben om de sensitivity op vehicles te veranderen. Op de console kan dat niet. ;)

12. Talska86

Talska86 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop dit niet te tikken.

Met de PC is alles beter.

En ik als ex-PC gamer weet dat.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar ging de discussie ook niet over. Tuurlijk is het beter op de PC.
    Ging erover dat het redelijk apart is om zo turret een 360 zien te maken binnen een seconde.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het gaat me niet om beter of slechter maar om de balans van de gameplay

op de 360 heeft de main gun van de tank enorm veel power, maar je turret draait langzaam dus je kunt altijd geflanked worden. Dat + je reload tijden zorgen dat je niet te hard alles en iedereen owned.

Maar op de PC lijkt het in de filmpjes zo alsof je een main gun van een tank veeel sneller kan aimen.

En dus is een groot deel van je 'zwakte' als tankbestuurder weg

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je alleen snel draaien in de mobile aa als je beide sticks gebruikt. Zelfs te snel voor mijn doen als je beide sticks gebruikt.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Morgen nog een nieuwe Endgame video en dan mogen ze wel even zeggen wanneer het komt. Al denk ik volgende week voor PS3 Premium. Heb wel zin in wat nieuwe mappen.

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als goed is er morgen downtime van de servers, en anders overmorgen. Dat betekent dat ps3 volgende week endgame kan verwachten.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alweer downtime?

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb gisteren anders ook achter elkaar dat de servers eruit vlogen 'can't connect to EA servers' heb ik gisterenavond wel iets 4x gehad. Heel irritant.

Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een van deze dagen was het. Kan ook gister geweest zijn trouwens.

Deel Deze Pagina