[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zomaar kansloos? Ik was clutchmeester jonguh.. ok weliswaar op een Nederlandse host maar alsnog!

Die guide heb ik al lang in preorder bij Amazon. Wist niet dat er een skin bij zou zitten, heb de CE guides van 1-3 ook.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien staat er in die guide hoe je met Boomshots om moet gaan zonder suicides...

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jongeee, die dingen zijn levens gevaarlijk. En die reticule werkt niet goed!

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    8)

IRGIORGIO -> Boomshot Taken
    IRGIORGIO -> Suicide

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Splash damage is veels te groot jonge, OP!

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je moet richten jonguh...

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hij heeft ook echt weer een plaatje 8)

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken weinig van wat hier staat in de Warzone/Execution en Old School playlists op Gears 3. Klinkt meer als Call of Duty wat jij hier beschrijft.

Komt vast wel populatie, op Gears 3 is Warzone populairder maar denk dat Execution meer op Warzone lijkt dan bijv. TDM of Domination. :)

9. J4mie

J4mie Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb geen probleem met de meeste veranderingen maar dit hebben ze wel zwaar verneukt sinds Gears 3: veel minder gore.
    Als je in Gears 1 of 2 op een dood iemand schoot of erdoorheen liep kwam er allemaal bloed uit, sappige geluiden en wilde het dode character weleens vasthaken aan je been.

Allemaal weg sinds Gears 3. :'-( Waarom zouden ze dat nou doen als je het in zijn geheel uit kunt zetten? En waarom nog 18+ houden?

Dit filmpje geeft een goed voorbeeld:

[yt]mVr5ZTPILCM[/yt]

Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet je hoeveel resources dat neemt? Je ziet dat in meer games. Sneller verdwijnen van lijken. Die dingen maken de game trager

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Dus? Die blood and gore was awesome.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dus om dat weer te verwerken met 10 man en al die gfx en mechanics en what not vergt te veel van die 8 jaar oude xbox... die game krijgt al framedrops als ik de ammo reload bug doe

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Welke bug is dat dan?

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vraag lethal haha. Je kan met je lancer blijven reloaden en op gegeven moment liggen er 100 ammo clips op de grond haha

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hmm ok :p. Kan er niks over vinden op Google/YouTube though.

16. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ja joh, de sp is wat gears zo populair heeft gemaakt. damn dude, ik denk dat je zelf ook wel beter weet dan dat. misschien verwoordde ik het verkeerd maar het voornaamste selling point van de game is al sinds gears 1 de multiplayer geweest, bewust of onbewust.

en dat alles meer casual gemaakt wordt betekent niet dat je dit hoeft te accepteren. dat jij dit accepteert en gewoon de game gaat kopen ookal weet je dat dit een zware dumbed down versie van de gears 3 is, betekent dat je zelf deel bent van het probleem dat tegenwoordig speelt kwa casualizing van de industrie.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wow... als jij echt denkt dat de mp van Gears selling point was... laat de hele discussie dan maar.. "most influencial franchise of this generation" komt niet door de mp..

Je kan ook koppig doen door de game niet te kopen. Denk je dat dat enige invloed heeft? Nee invloed kan je uitoefenen door feedback.. door feedback hebben we nu execution. Door feedback mogen we weer youtube filmpjes posten van Gears. Door feedback hebben we guardian terug gehad. Koop die game lekker niet dan. Laat ons die gewoon wakker zijn en accepteren dat de markt nou eenmaal casual is lekker spelen. Het is onvermijdelijk, dus accepteer het gewoon en zeik niet. Wil niet zeggen dat ik het niet eens ben met je, maar als je niet ingeeft kan je helemaal niks meer spelen. Blame call of duty. Daar is het begonnen. Resident Evil, Splinter Cell, Dead Space, Gears of War, Halo, Ninja Gaiden... lijstje is oneindig. Denk dat je beter een andere hobby kan gaan zoeken of ga retro gamen ofzo.

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet door SP per se, door gameplay/cover mechanics. :9 Maar verder heb je wel gelijk dat het grootste selling point voor de meeste gamers de SP/co-op is en niet de MP, tenzij Rod Fergusson knalhard loog over statistics van spelers SP vs MP.

Heb je ook wel weer een punt, zeker met Guardian idd (toevoeging Execution vind ik nog steeds dubieus hoe dat nou precies zit in verband met sponsoring van Maxim...), liever een imperfecte Gears dan geen Gears denk ik dan maar, hopelijk met feedback kunnen we Gears reclaimen.

19. TeeJay

TeeJay Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    ik kan me zelf bijna niet voorstellen dat mensen gears puur voor de singleplayer halen. zo goed is de singleplayer absoluut niet, maar goed als mensen het al als most influencial franchise gaan betitelen dan zal ik wel een andere mening hebben dan de meesten. er zijn wat mij betreft tientallen andere games met een betere singleplayer dan gears.

verder geef ik je gelijk dat gears 1 als singleplayer game werd gepromoot, maar fucking gears 2 en 3 kon je wel merken dat de nadruk op de multiplayer lag. vooral nu met die dlc shenanigans ruikt epic wel meer geld met multiplayer dan met singleplayer.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Juist ja, die mechanics en coop waren nieuw op de Xbox.. Iedereen had het erover... "wow moet je echt cover nemen en flanken enzoo en je kan het met zn 2en??"..

Precies, er zijn dingen in Gears 3 die niet perfect zijn.. Maar met wat weapon swaps en wat regels en maps zelf bepalen kan je bijna een perfecte game voor jezelf regelen toch?

Ik weet niet wie de game WEL gaan halen hier, maar we kunnen als execution er is private matches op zetten enzo

Een hoop mensen halen de game voor SP en Horde. Ken zat mensen die lekker coop willen doen. Ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt hoor, ik zat ook te zeiken in het begin. Maar ik wil ook blijven gamen en als je maar blijft klagen over elke microtransactie ga je ook echt niks meer leuk kunnen vinden. Ja ok, na 2 jaar zeik ik nog elke Retro spelers in Gears 3 af :p

Deel Deze Pagina