idd, heb ik ook gedaan en als de game zo vet blijkt dat je later perse alle DLC nog wilt hebben dan komt die vast nog wel op marketplace ik let niet meer op al die verschillende versies bij launch, lukt je tegenwoordig toch niet om bij sommige games echt alle extraatjes erbij te krijgen tenzij je voor de collectors editions gaat die dan weer tientallen euro's duurder zijn
Iemand al binnen via gamedumper? Schijnen al verstuurd te zijn. Ik ben zo thuis. Hopelijk heb ik em ook al
Ja maar dan ben ik wellicht meer kwijt voor diezelfde dingetjes en dat is dan opzich best shit. Ach /care , ik zou alleen de Survival kopen voor een artboek waarvan ik weet het maar eenmalig te bekijken en een poster om op te hangen....nah! Ik ga wel gewoon voor de benelux.
Had je een verzendbevestiging gehad bij gamedumper? Ik heb niks in de mail en op de mat ligt ook niets.
Nee niks gehad. Lag ineens in de brievenbus. Heb je wel al post gehad? Postbode was bij mij net bezig hem erin te gooien
Beschikbaarheid: Op voorraad Voor 16:00 besteld, morgen in huis Voorraad status: 1-2 werkdagen levertijd staat nu wel dit bij !
NICE! Die ga ik dan doen. Heb ik hem denk ik volgende week...maar dat is echt geen ramp. Ik heb plenty om te spelen nog.