Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vanavond maar eens beginnen aan The Following.

2. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ik ben bang dat ik het merendeel van de beste series al gezien heb van HBO.
    The Sopranos, The Wire, Boardwalk Empire, GoT,Six feet Under, Rome, Band of Brothers en OZ. Stuk voor stuk topseries. The Pacific en Deadwood ook nog gekeken.
    Had van The Pacific te hoge verwachtingen en Deadwood niet verder gekeken dan episode 6 ofzo. Trok die vrouwelijke mongool echt totaal niet 8).
    Maar met welke serie is die dan het beste te vergelijken? Qua manier van drama vertellen dan vooral. Want een serie zoals Six feet Under lijkt in eerste instantie niet zo interessant. Maar omdat de acteurs zo goed zijn en het zo goed geschreven is heb ik mezelf geen moment verveelt, waar ik daarnaast bij the wire wel meerdere malen in slaapgevallen ben.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deadwood is wel tof. Helaas is het opeens gestopt na een paar seizoenen maar dat was het laatste seizoen nog niet bekend dus het is een open einde van hier tot Tokyo.

Treme lijkt gewoon best veel op The Wire qua vertellen en hoe het geschoten is en ligt er veel focus op de stad zelf. En in slaap vallen bij The Wire schaam je. ;)

4. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ga Deadwood ook niet maar oppakken ook, of het moet in 1 keer heel saai worden in tv-land. Ja best schandalig inderdaad,hehe. Keek meestal 's avonds laat en vooral episodes halverwege het seizoen, kunnen dan best taai zijn. Heb/had met Boardwalk het zelfde probleem. Bedankt voor de info, morgen er maar eens aan beginnen dan.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijkt iemand The Following nog? Ik vind het wel spannend dus ik ben blijven kijken, maar het wordt wel met de week slechter zeg. Slecht geacteerd, domme handelingen steeds, onnatuurlijke dialogen en het verhaaltje stelt ook niet al te veel voor. Ik had er meer van verwacht.

/edit
    Ok net de laatste ep gekeken en nu ben ik er klaar mee, elke fucking aflevering wordt er iemand geintroduceerd als good guy om vervolgens "plotseling" bad guy te zijn. Elke confrontatie wordt opgelost met "oh, so and so is toch niet een good guy". Ik kan me totaal niets aantrekken van wie dan ook van de characters, bah bah bah. Wedden dat Claire straks ook bij die sekte zit? Ik lees het wel in de synopsis, hier verspil ik geen minuut meer aan

Laatst bewerkt: 26 feb 2013
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hey iemand die Six Feet Under heeft gekeken :) Aparte serie was dat. Soms leunde het wat tegen het soaperige aan, maar heb uiteindelijk alle seizoenen met plezier afgekeken. Het waren vooral de karakters die het erg interessant maakten.

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54

Ook episode 6 gekeken.

Ben het wel grotendeels met je eens... Dat er af en toe wat 'toevalligheden' in zitten, ok, het blijft spannend, maar in deze aflevering was het wel too much. De serie begon heel goed maar wordt per aflevering wat minder, en voorspelbaarder. Jammer.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het een prima show. Niet super ofzo. Vind ook dat best wel goed geacteerd word heb het wel 10x erger gezien in andere shows. En de show verveeld niet maar ben het wel eens over dat
    iedere episode weer iemand anders opeens een bad guy is, nu opeens die politieagente. Daar was ik ook bang voor na episode 1 dat ze maar door kunnen gaan met mensen opeens veranderen omdat het zo makkelijk is. Maar nu begint het idd niet geloofwaardig meer te worden. Hopelijk houden ze daar mee op

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Real Husbands of Hollywood

Nieuwe serie van Kevin Hart, parodie op die Real Housewives series.
    Vind het een leuke comedy, eerste 7 afleveringen zijn er al van.

http://www.imdb.com/title/tt2608368

iemand anders hier die het ook kijkt?

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Pysch seizoen 7 is eindelijk begonnen.
    Duck Dynasty seizoen 3 eerste 2 eps ook gekomen.

11. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ja inderdaad, dat gevoel had ik er ook bij. Karakters zijn echt fantastisch, en daar draaide ook de hele serie om en op. Puike acteerkunsten van alle hoofdrolspelers en goed uitgediepte karakterontwikkeling en met daarnaast ook nog eens leuke zwarte humor erin. Vond Michael C. Hall al een baas door Dexter, maar door zijn rol hierin vind ik het echt een grandioze acteur.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Leuke serie ja. Dat eind is zo mooi! _O_

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ah, weet niet welke serie ik moet gaan kijken. Begonnen aan Fringe, maar is toch niet wat ik had verwacht en Lost wil ik nu eigenlijk niet aan beginnen.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Southland. :)

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het einde vergeet ik nooit meer. Beste Series Finale ooit!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb nu een paar trailers gezien van deze serie. Maar weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden. Voelt een beetje als een GoT rip maar kan ook wel tof zijn.

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Geniaal einde inderdaad. Laatste 4 afleveringen in 1 ruk gekeken.
    Was rond een uur of half 2 klaar, zo goed als de hele nacht er niet door geslapen8). Zeer indrukwekkend!

Je gaat gegarandeerd een episode langer door, terwijl je eigenlijk wilt slapen. Als je weinig tijd hebt, is dat misschien niet het slimste idee nee:9.
    Ik ben sowieso biased doordat Lost 1 van mijn eerste series was die ik ging volgen en wat jonger was. Maar o God, wat zou ik het fijn vinden als ik er alles van vergeten was, en het avontuur opnieuw kon beleven. Wat een seizoen openingen zaten daarbij_O_.
    Tijdnood maakt de serie ook wel beter denk ik. Kan je jouw eigen fantasie ook de loop laten tussen afleveringen door. Is ook een vrij symbolische serie en er zitten ook genoeg interessante karakters, cliffhangers en plottwisten in om je geest even bezig te houden*).

Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ben begonnen met het kijken van alle seizoenen van Seinfeld. Shit blijft geniaal :D

19. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Die scene met een smokende Nate en David in dat busje bij SFU, blijft ook echt goud_O_.

20. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zit het af en toe weer te kijken op CC (terwijl ik alle boxen op dvd heb) maar het blijft fantastisch, zo lang na dato. Ik heb alles al 20x gezien en ik blijf er om lachen.

Deel Deze Pagina