[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, is toch een perfecte random game voor 3 euro? :+ Je speelt het een dag of 2, verbaast je over de idiote mini-games en vergeet dat de game ooit heeft bestaan. :p

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als je nou 9 euro extra had besteed, dan konden we Resident Evil 6 co-op spelen. :mad:

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Neeman, da's toch juist prima :eek: Ik hoef geen 3 verschillende gamerscores op 3 verschillende gamertags te hebben hoor...

En op de nieuwe xbox opnieuw beginnen, ben je gek 8) Maak jij maar lekker een nieuw account aan dan, ik wil gewoon weer met m'n +/-100k GS verder :+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geef mij 9 euro, dan betaal ik de rest. Gaan we lekker co-oppen. :cool:
    Ik houd gewoon graag alles gescheiden. X360 bij GFWL is nog ok, W8 misschien ook (maar dan ook alleen omdat het al gebeurd is). Maar een aparte lijst voor Durango zou heerlijk zijn. Het is niet alsof je oude score verwijdert wordt, en dat zou ik ook nooit willen. Het moet gewoon gescheiden blijven. Niemand heeft het toch ook gehad over nieuwe gamertags etc? Weet niet waar je dat vandaan haalt. :p

Gamercard V2.0:
    Gamerscore: 8955
    Legacy Score: 105000

Of zoals ik het wil, een combo van op 0 beginnen en verder gaan:
    Gamerscore: 200.000 (G)
    Windows Score: 10.000 (G)
    Xbox 360 Score: 105.000 (G)
    Durango Score: 75.000 (G)

Met verschillende tabbladen op het dashboard voor de verschillende categorieën.
    En meer sorteeropties graag. :+

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, als je kon giften op XBL had ik het gedaan, maar helaas. :+

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan je ook mijn rekeningnummer doorsturen. :cool:

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dit idee spreekt mij eigenlijk wel aan.:thumbs: Hopelijk voeren ze zoiets in.

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Damn, kan niet op Xbox.com kopen door die account bescherming.
    "We sturen je een beveiligingscode waarmee je het account kunt verifiëren. Hoe wil je deze ontvangen?"

Mijn oude telefoonnummer staat daar nog in en wordt pas op 30-3 verwijderd ofzo. Hopelijk lukt het straks wel vanaf de Xbox zelf.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RE4 maar even meegepikt :) klassiekertje

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Resi 6 meegenomen. Schijnt genoeg toffe momenten hebben, co-op en een lange game. Kom op...15 euro!

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zag dat Code Veronica 400 punten was en heb daarna 1200 punten gekocht. Ik ging er gemakshalve wel vanuit dat RE4 dan gewoon 800 zou kosten. Nee hoor, is het weer 840. Moet ik weer nieuwe punten halen. Het is dat ik nog een waardebon heb van 10 euro bij de gamemania, anders had ik het niet gedaan. Ik vind dat zo lame, dat "tactische" prijzen. Doe gewoon 800, klaar.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, nog over Rayman Raving Rabbids; nog steeds een geinige game voor tussendoor, maar let wel op dat je het niet voor de achievements moet doen. Een aantal zijn letterlijk onhaalbaar (je moet een score van 174k halen, maar 173k is het maximale wat mogelijk is), en een andere is net bij mij geglitched omdat ik niet op precies het juiste moment stopte met de game. Lekker dan. :+

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Resident Evil 6 idd ook: 1240 punten. Gelukkig heb ik altijd wel restjes van 40 - 100 punten op m'n account staan. :+

14. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waat!! res evil 6 maar 15 euro? ik heb m voor de volle mep toen bij Mediamarkt gehaald |:- nou ja, t is toch een kutgame dus.. maar code veronica MOET ik hebben dus dadelijk ff downloaden. er wordt altijd zo geklaagd over slechte aanbiedingen enzo, maar deze keer zit er toch wel veel goeds bij hoor :)

Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Tsja, dat is niet zo slim. En kutgame? Misschien voor de volle mep, maar voor zo'n prijs is het gewoon een toffe game met genoeg waar voor je geld. :)
    Maar jij bent vast die-hard Resident Evil fan, dus dat maakt misschien het verschil. :+

16. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    jij koopt vast ook wel es een game voor de volle prijs die daarna snel een aanbieding wordt neem ik aan? ik kan t gewoon niet hebben denk ik dat ie nu zo goedkoop is :+ hoewel t de slechtste RE is ( na deel 5 ) is t voor 15 euro nog wel een koopje ja geef ik toe..

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, ik koop tegenwoordig nauwelijks meer games voor de volle mep. Ik koop ze meestal een paar maanden later. Alleen de echte AAA games koop ik nog weleens op de releasedag, maar die zijn ook niet zo snel zo goedkoop. :+

18. terror stefan

Leuk Bevonden:
    0
    waarmee je zegt dat RE 6 geen triple A game is dus :+
    ik doe dat ook vaak hoor, als ze wat goedkoper zijn ze pas aanschaffen..
    alleen voor Tomb Raider en Bioshock maak ik de uitzondering nu. sommige games moet ik gwn hebben op releasedag ;)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er is een verschil tussen geen AAA game en een kutgame.
    Ik moet bijvoorbeeld AC3, Dishonored en FC3 hebben. Nu weet ik dat Dishonored ook in de aanbieding gaat komen en misschien ook maar 15 euro gaat kosten. :)

20. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt klote.. je kan trouwens ook 240 MSP en 400 MSP kaartjes kopen, maar die zijn wat lastiger te vinden (en relatief natuurlijk erg duur). Maar wel handig voor als je weet dat je toch niets ander gaat kopen en een kleine hoeveelheid nodig hebt.

Deel Deze Pagina