gelijk aanschaffen Dishonered! naar mijn bescheiden mening echt een absolute topper! zelfs voor de volle prijs
Ik zie nu pas dat Dishonored normaal 60 is, dus ik zit heel erg mis. Die wordt dus gewoon 25 a 30 euro.
ik had m vorige week in de aanbieding voor 26 euro binnen gehaald bij Yourgamezone.. vond ik wel een schappelijke prijs.
Nee...dan laat ik hem keihard liggen Ah dat is ook zo. Resi 6 was al een tijdje iets van 40 ofzo toch? Maar nog steeds, ik denk dat ik 25 ook wel doe.
800 punten erbij gehaald, Resident Evil 4 in de download, nu nog 760 punten over. Hopelijk komt er nog een leuke game voor 400 punten, de rest zal wel 840 of 1240 punten kosten. Maar ik ga geen nieuwe punten meer bijhalen. Code Veronica en RE4 waren de enige games die ik nog wilde hebben.
Dat is net als met de wintersale een zootje. Daar moet je niet aan kijken. Je moet op internet kijken voor de aanbiedingen en dan handmatig naar die game zoeken op Xbox Live. Erg onhandig. Het is een sale, maar blijkbaar willen ze niks verkopen.
Dat weet ik. Maar zoals je zegt idd het is gewoon slecht gedaan. Genoeg mensen zullen niet weten dat RE nu goedkoop is
Resident Evil 6 beginstuk gespeeld en dat deed me behoorlijk denken aan de action-packed momenten uit de Uncharted games. Het is misschien te vroeg om te oordelen, maar het lijkt een hele toffe game te zijn, alleen geen toffe Resident Evil game.
Hoe kan je die games kopen met msp? Lijkt wel alsof je alleen met creditcard/paypal kan kopen die GonD?
Metal gear solid HD klinkt ook wel goed, alleen die is nu 25 euro dus dan moet dat wel 75% korting worden wil het interessant worden.
Ik hoop inderdaad dat die ook 800-840 punten gaat kosten. Iemand trouwens enig idee waarom ze op GoD de HD Collection uit elkaar hebben getrokken? Peacewalker is namelijk een aparte koop.
Enige reden die ik kan bedenken is 2 discs. Game is retail uitgebracht op 2 discs. Peacewalker apart en 2 en 3 samen op disc. Zijn RE: Code veronica en RE deel 4 de moeite waard? Lees overal dat Code veronica nog pittig kan zijn en RE 4 is een klassieker?
Ik vind Code V erg tof. Destijds op de Dreamcast gespeeld. Van deel 4 ben ik niet zo gecharmeerd, is eigenlijk de eerste Res Evil die de focus niet meer op horror heeft, maar op actie.
Zijn allebei hele goede games. Code Veronica in de oude Resident Evil stijl en Resident Evil 4 juist in de nieuwe stijl, met inderdaad de focus wat minder op de horror.