1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Clio Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 okt 2012.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ben eigenlijk wel heel benieuwd....., maar weet niet of ik het vanavond ga redden. Wacht dus niet op mij ...:'-(


    grt A
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Wat een leuk circuit is dit toch. Heb even moeten zoeken naar de pitingang :emo:

    [​IMG]
    Niet zo goed voor de vering denk ik ...
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb een cleane 0:47.160 aangeraakt, maar zit meestal tussen de 47.6 - 48.0.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wij gaan er een paar weken tussen uit om intern wat zaken te regelen. ongeveer in april gaan we weer verder met een strakker, duidelijker en beter systeem.

    Deze of volgende week zal er al een transformatie komen. Dan wordt duidelijk wat er gaat gebeuren en hoe en wanneer de volgende cups van start gaan.

    Ik dank U allen voor de deelname.


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2013
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb 1 race meegedaan maar geen punten :mad:

    Anyway, kon er vandaag niet bij zijn maar had geen tijd meer om af te zeggen!
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    lol hoe kan dat nou weer? :p Fixed! :)
     
  7. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Heb veel plezier beleefd aan mijn eerste seizoen, er was duidelijk een stijgende lijn het seizoen door en de races waren top.
    Bedank voor het organiseren en voor de fijne tune want het cliootje reed heerlijk, lekker gooien en smijten.
    Ik kan niet wachten tot er meer nieuws is over de veranderingen want heb al weer zin in de volgende cup....
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gisteren liep het eigenlijk allemaal helemaal op rolletjes!\o/\o/ Op zo'n korte baan is de kwalificatie altijd extra spannend, maar tijdens de kwalificatie lukte het me om er een goed rondje uit te persen waarna ik vooraan mocht starten! Volgens mij gebeurde er in de race na een paar rondjes iets bij Flavour waarde ik een gaatje kon slaan en de race daarna veilig uit kon rijden! Moest alleen elk rondje op blijven letten omdat BIGGA's auto steeds weer net ergens anders lag op de baan, met z'n wieltjes omhoog!:)::):

    In de hoofdrace werkelijk een superstart meegemaakt (en geluk gehad dat de uit te problemen te blijven) en na 3 bochten lag ik 2e achter Asjemenou. Paar rondjes verder was het gelukt om ook die te verschalken en kon ik eigenlijk weer relatief veilig naar de finish rijden :). Daarmee genoeg puntjes verdiend om bovenaan te eindigen:9

    Speciaal voor Asjemenou: was geen broodje aap verhaal dat mn kamer vol zat tijdens de race!:b: Hadden wat gepland te gaan doen direct na onze raceO-)
    [​IMG]
     
  9. Alexij

    Alexij Alexij NL

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup

    Zo goed als het bij tender ging zo slecht ging het bij mij... vooral de tweede race was een ramp, 3 of 4 keer in de vangrail gezeten in bocht 3 alle plaatwerk rood en motor,versnellingsbak en aandrijflijn keer op keer oranje. Toen maar langs de kant gezet en gewacht op het einde... :banghead:
    Dit is duidelijk niet een circuit wat mij ligt.

    verstuurd met telekinese
    Greetz.
    Alexander
     
  10. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus jij hebt vrienden te bezoek, ze willen lekker vieren dat de tentamens achter de rug zijn (toch?) en dan zeg jij, "sorry maar ik wil even een race doen"? Maar goed, blijkbaar zijn ze gek genoeg om op je te wachten. Hopelijk heb je leuke avond gehad dan en in ieder geval gefeliciteerd met het kampioenschap. Je hebt de dubbel, erg knap hoor!
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ze waren er simpelweg wat te vroeg!:b: O-)Zat ook enorm te twijfelen of ik mee moest doen maar ze waren ook wel erg nieuwsgierig naar wat ik nou zoal uitspookte op zondag- en woensdagavond:) Was fysiek en mentaal gewoon bij hun aanwezig, alleen digitaal bij jullie :)

    Verder een meer dan prima avond (eigenlijk de hele dag wel super!) gehad gisteren. Als Menno erbij had kunnen zijn dan zag het eindklassement er ongetwijfeld weer heel anders uit!
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Lachuh,... maaruh zie ik daar nou een Micky Mouse dekbed?

    Tender...gefeliciteerd joh met je 2e kampioenschap in 1 week \o/_O_\o/

    Ja gisteren ook leuek races gehad, 1e race zat ik in bocht 3 in een sandwich tussen Generations en Divimus, no hard feelings want is een klote bocht. Na schade aan het bodywork kon ik niet echt meer pushen, maar gelukkig was Bigga zo sportief om op (of uit?) zijn dak te gaan. Dus met de 2e race hoefde ik alleen maar of direct achter hem te finishen of hij moest het kunstje opnieuw doen.

    Ik had een lekkere start de 2e heat en achter mij was het feest dus kon ik een gat slaan, maar Tender kwam me snel voorbij later gevolgd door Rene (gave livery!) Nog een foutje in mijn laatste ronde en Flavour wist zijn clio er nog even voorbij te prikken |:-, wel voor Bigga geindigd in het kampioenschap--> oke hij heeft minder meegerden maar je bent zo goed als je laatste wedstrijd*) ...., voorlopig dan

    Dank aan Flavour voor de organisatie!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nee

    Inderdaad ja! Vond het een ontzettend leuk kampioenschap om te rijden, met een heel leuke auto en heel leuke tracks:thumbs: Goed georganiseerd Flavour:thumbs:
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  15. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Nice one!

    Maak jij trouwens printscreentjes van je afbeeldingen op de site? Aangezien rechts het pijltje nog zichtbaar is van volgende foto.

    Je kan namelijk ook gewoon direct die link kopiƫren.
     

Deel Deze Pagina