1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Nice. Klimmen en shit hoeft eigenlijk voor mij niet. Leuk dat ze er een skyrim van willen maken etc. Maar als ik het zo hoor, gaat het uiteindelijk geen reet uitmaken welke keuzes je wel of niet gedaan hebt. Wou eigenlijk deel 2 nog een keer gaan spelen, maar blijft dan toch bij mijn originele keuzes.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    De keuzes in W3 zouden geen echte impact meer hebben op het verhaal? Dat zou erg jammer zijn, dat was juist zo sterk in W2.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat was toch al bekend? Stond in dat lijstje.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat is één van de factoren waarom ik minder positief ben over de open wereld structuur. Je hebt simpelweg minder invloed op de wereld om je heen.
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Direct-feed Alpha screens witcher 3

    [​IMG]

    Meer screens klik
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Mooie screenshot. Heb ik al gezegd hoe blij ik ben dat CD Projekt Red voor de volgende generatie consoles en PC kiest? Bleeding edge tech is the way to go, vooral als de gameplay alweer zo goed wordt.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel jammer en het zou niet echt persé nodig moeten zijn. Ze kunnen je in stadjes toch keuzes laten maken die een gevolg zullen hebben voor het stadje? Dat is dan niet voor het verdere verloop van het verhaal..maar beter halen ze niet alle keuzes eruit zeg.

    Trouwens de screenshots van nu zijn nog steeds gemaakt op de Witcher 2 renderer zonder DX11. Dus het wordt nog veel mooier.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    En DX11 draait dacht ik nog sneller ook, ondanks de extra toeters en bellen.
     
  9. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy moly, wat een gave screens zeg! Vooral die ene met dat schip en die walvisstaart... Kan zo aan de muur!

    Zou het op de één of andere manier mogelijk gemaakt kunnen worden dat je keuzes vanuit deel 2 mee worden genomen op Xbox? Ben 2 nu aan het spelen, wat een goede game zeg, niet normaal!
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Smullen zeg! Heb er een paar in mijn screensaver map gezet. Wat krijg ik gruwelijk zin in nextgen, de power die voor open world games beschikbaar is, mjammie :)
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    [​IMG]


    Erugogamer Xbox 720: The Witcher 3: no QTEs, a 50-hour quest, no XP for killing, only for quests

    Read here.


    Goede move. Geen XP voor kills wil zeggen dat het uiteindelijk om het solven van quests gaat. Hoe je dat bereikt is dan minder belangrijk. Also: geen monster level scaling, dus je komt erg sterke maar ook zwakke monsters tegen.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vooral dat laatste vind ik vet. Ik wil bruut afgestraft worden als ik te snel off the beaten track ga :D
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dan hoop ik wel dat de controls goed werken, want die vond ik in TW 2 op de nauwe stukken icm camera slecht uit de verf komen. Eén van mijn teleurstellingen over de game.

    Ik denk echter wel dat ik de game ga spelen, kopen weet ik niet, want open world...jullie kennen mij en Oblivion wel. :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Da fuck. 8)
    Beter krijgen we wel weer van die geniale trollen uit TW2. _O_
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop niet dat die eerste met haar 'oren' gaat wapperen ;)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wacht maar tot je dit in-game ziet, dan denk je er denk ik wel anders over, zeker als ze een bitch fight blijken te zijn. ;):+
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb er wel vertrouwen in :D
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    http://gamingeverything.com/42827/c...thing-when-it-comes-to-witcher-3-multiplayer/

    Hij mag uiteraard niets bevestigen erover, maar natuurlijk komt ie ook naar Xbox 3..halloooooo!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430

Deel Deze Pagina