[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke deals vandaag!

10 Euro: Borderlands, Fallout: New Vegas, Dead Island
    15 Euro: Batman Arkham City, Red Ded Redemption, Portal 2
    20 Euro: Borderlands 2, Dishonored

En volgens Major Nelson Fable 3 voor een tientje, maar die staat op marketplace voor 25 euro

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad: heb ik al

alhoewel,... Portal 2 heb ik alleen op de ps3...

*click*

voor de digitale backlog dan maar :+

Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Fallout New Vegas heeft me interesse wel. Hoe is die vergeleken met Fallout 3?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    net zo buggy als 3, qua quests en verhaal imho beter dan 3

qua setting iets minder grijs en post-nuclear

als je 3 vet vond ga je vegas ook vet vinden

1 groot pluspunt qua controls van vegas is dat er nu ook ADS in zit, dus VATS is niet altijd noodzakelijk

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En wat als ik 3 kut vond? (serieuze vraag, want voor een tientje wil ik het wel overwegen. :p)

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bugs en laadtijden zijn zo tergend in New Vegas :F:

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    New Vegas is een stuk minder dan Fallout 3. Met name de sfeer. In Fallout 3 had je echt het gevoel alleen te zijn (afgezonderd van de vijanden) in de wereld. Iets wat redelijk logisch lijkt na een post-nucleaire wereld. Maar in New Vegas is het te druk. Teveel mensen die er rond lopen. Dat ontneemt een boel sfeer bij mij weg.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja maar daar staat tegenover je wel meer te praten en doen hebt per vierkante meter. de quest-dichtheid is hoger

vegas is wel wat dichter bevolkt idd

En ja Dulle, als je 3 echt kut vond ga je Vegas ook kut vinden, want het is technisch voor 80% dezelfde game

alleen nieuwe quests, omgeving, vijanden , verhaal etc

maar de gameplay is nagenoeg hetzelfde op ADS na

Laatst bewerkt: 2 mrt 2013
  9. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ook Batman Arkham Asylum is 9,99.

Ik heb beide Batman games niet gespeeld, welke raden jullie aan?

Of allebei echt mustbuy.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog maar een stukje van Arkham City gespeeld, maar ik vind, op Catwoman na :cool:, Arkham Asylum tot nu toe beter.
    Hm, misschien de centen maar op mijn rekening houden. Ik hoopte ergens dat de verandering in sfeer etc de game voor mij al beter zouden maken. Misschien een te groot risico. Mijn backlog is al groot genoeg. :+

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de sfeer is wel echt ietsje anders, ietsje meer humor ook

maar de gameplay is vrijwel hetzelfde, dus dat zal je een tweede keer ook niet leuk vinden denk ik

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat er een extra 80 ms points bovenop je aankoop komen :mad:

13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik Batman: Arkham Asylum net ietsje leuker, waarschijnlijk omdat dit het eerste deel was en omdat de setting (een eiland) mij iets meer aansprak dan in Arkham City (een grote stad)
    Maar aan beide games heb ik persoonlijk veel plezier beleefd en beide zijn wat mij betreft gewoon erg goede en leuke games.
    Als je interesse hebt in eventuele DLC voor Arkham City kun je waarschijnlijk beter de Game of the Year edition voor dat spel kopen, dan heb je namelijk 2000 MS Points aan DLC er bij, of 800 als je alleen geïnteresseerd bent in single-player DLC. Op Budgetgaming zie ik dat deze nu zo rond de 30 euro kost, maar als ik bij de prijsreacties kijk zie ik dat deze al voor rond de 20 euro in de aanbieding is geweest. De gewone versie ligt rond de 20 euro. Dus je kunt ook bijv. Batman Arkham Asylum kopen en dan tegen de tijd dat je klaar bent voor City kijken of die in de winkels inmiddels goedkoper is.

Beide games hebben ook demo's op Xbox Live Marketplace dus je kunt dat eens uitproberen. :)

Wat Fallout 3 vs New Vegas betreft heeft Delphiki denk ik alles al wel gezegd. Als je Fallout 3 leuk vind zul je zeer waarschijnlijk Fallout: New Vegas ook leuk vinden. Maar imo kun je dan beter de Ultimate Edition op retail kopen voor 25 euro als je ook geïnteresseerd bent in de veelal goede DLC, DLC totaal ter waarde van 3520 MS Points. Zelfs in een aanbieding van 50% komt dit neer op 1760 MS points, dus ben je goedkoper uit (voor 15 euro extra heb je dan alle DLC), plus heb je een mooi boxje en disc ipv een digitale aankooplicentie.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is ook nog s waar inderdaad, er is een enorme berg DLC voor New Vegas, dus een GOTY versie is alsnog voordeliger dan deze aanbieding

wat batman betreft, allebei geweldig en voor een tientje imho niet te missen

15. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Heb net ook wat reviews gecheckt, heb eerst Arkham Asylum gekocht. Heb die game al lange tijd willen spelen, maar zag nooit eens een aanbieding en was de game eigenlijk een klein beetje vergeten.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Veel games met 75% korting hoor... :emo:
    Vooralsnog zijn het niet echt super koopjes ofzo, retail is over het algemeen nog steeds een stuk goedkoper. Hopen op MGS HD voor €10 en anders upfucken MS. Sony doet dat toch een stuk beter.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vond Resident Evil 6 voor 12 euro anders een goede deal. :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik vind het niet slecht. Geen Steam Sale niveau, maar not bad.
    Kan altijd beter natuurlijk, maar dit is voor MS al heel wat. :+

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat een k$t site van Xbox.com/nl-nl. Ze laten zoveel verkopen liggen doordat de helft niet goed werkt, slechte bestemmingspagina's, en zoveel meer. Damn, triest bende. Probeer Portal 2 te bereiken, maar om daar de game aan te schaffen blijkt onmogelijk, laat maar zitten dan.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina