Zo dan...Dishonored voor 20? Borderlands 2 voor 20? Portal 2 voor 15....what to doooo? Echt wel nice dit.
Of je gaat naar Sony waar je voor het bedrag van Gold maandelijks een aantal gratis AAA games krijgt? Oh, maar dat is ook niet de goede manier. Via mijn link krijg ik gewoon het goede. ik zit nu in het scherm waar ik de aankoop kan bevestigen, dus nog 1 stap en de game is gekocht en klaar om te downloaden. Doe ik alleen niet want ik heb de game al.
Ik wil de thread niet ontsporen maar liever een betere beveiliging dan wat gratis games en mijn gegevens op straat
Ja, echt belachelijke advertising van MS met hun 'bijna alles 75% en zelfs uitschieters naar 85% korting!!11einz'. Om dan te zien dat alles 50% is en heel wellicht eentje op de laatste dag 75% bij een titel die toch niemand interesseert.. dat is echt nep
Dishonored voor 1680 punten (16 euro) vind ik echt een super koop. Fallout new vegas voor ongeveer 8 euro moet ik ook hebben.
Huh...16 euro? Hier is hij 19.99. Ik koop alles via paypal tot nu toe, maar het lijkt erop dat het met punten goedkoper is?
Omgerekend met mijn microsoft punten is hij ongeveer 16 euro. Hij staat inderdaad voor 19,99 euro op marketplace.
Ah ok. Want ik heb op dit moment 0 punten. Dus stel ik ga 1680 punten halen, dat kan al niet..maar stel het zou kunnen, dan zit ik al over de 20 euro heen. Dus ik ben nu goedkoper uit als ik gewoon via paypal doe.
Ik heb net 2100 punten voor 19,50 euro gekocht . Dus dat is nog goedkoper en je houdt nog 420 punten over voor iets anders (live cheap codes)
Yup, heel vermakelijke game was dat. Al werd het na het begin wel wat minder... Maar een tientje is het zeker waard. Dan houd ik het ook kort. Ben je serieus? Dan Ben je niet serieus? Prima.
Re: Deal of The week [Deel 2] Met punten is die 1680 en als je je punten goedkoop koopt rond de 15 euro. Tapatalk HD
Huh, is dead island 10 euro op XBL?! En is er elke dag dan een nieuwe aanbieding of een hele periode(zoek nog the orange box maar kan hem niet vinden :/ )