Nice, straks even m'n Xbox aanslingeren dan... Dead Island zeker kopen! Ik heb toch nog 4000(P) staan!
Ja, laat mij even weten als iemand wilt helpen met een Achievement. Ik moet nog een paar mensen knuffelen in Portal 2.
Je moet deze versie hebben hè: http://marketplace.xbox.com/nl-NL/Product/Portal-2/66acd000-77fe-1000-9115-d80245410912?nosplash=1
Borderlands 2 en dishonored wou ik al een tijdje hebben. Waard of niet waard? En welke is het dan méér waard?
Borderlands 1 kon mij persoonlijk meer boeien, maar goed. Trouwens net Dead Island gekocht voor 840(P). \o/
Ik heb begrepen dat je in principe gewoon een Hongaars account kan aanmaken, punten kopen en dan voor 880msp BL2 en Dishonored kan halen...maar ja...kweenie hoor.
Volgens verschillende mensen zijn de stemmen wel in het Engels, maar ik weet niet in hoeverre dat gaat helpen in een game als Dishonored. De meeste games op de Hongaarse marketplace ondersteunen volgens mij wel Engelse taal. Misschien maar eens testen. Batman staat daar echter wel aangegeven met Engelse taal, volgens mij.
De prijzen voor bepaalde games zijn echt gestoord daar. Dishonored zou inderdaad Engels stemmen bevatten, maar de rest niet. Als het goed is zijn er geen dialoog opties qua gesprekken toch? Niet zoals in een Skyrim, toch?