Ja ik zag je net in mijn friendslist voorbij komen, lekker toch. Mijn steun oor leis360 jammer dat je het nog niet hebt man ...... ja is wel balen maar ach laten we eerlijk zijn er is een hele grote factor geluk dat we zo vroeg de game hebben en mogen spelen! Trouwens er is zo veel te doen dat niet nor maal, voorbeed Spoiler banners verbranden is een challenge.
Heb hem ook binnen. UK versie maar wel met 2 DLC vouchers (bpgames.nl). Zo maar even aan beginnen. Ben erg benieuwd.
Ik heb me via gamedumper. Helaas alleen 14 dagen xbox live er bij en een registratie code. maar geen DLC
verschillende codes bij de Benelux Editie inclusief een tomb. Die tomb net gevonden en gedaan. Niet een kajor iets maar toch wel leuk. En gelijk twee skills unlocked vanaf het begin. Moet zeggen dat ik impressed ben. Speelt echt heerlijk weg en zit retestrak in elkaar. Graphics, animaties, etc, allemaal even prachtig. Enige 'mindere' zijn de QTEs. Maar das dan ook alles tot nu toe ...
QTEs in het begin waren :{ . Leek wel of ik Resident Evil 6 aan het spelen was. Maar technisch zit deze game zo goed in elkaar he. Graphics zien er goed uit (Uncharted niveau, wat knap is) en het speelt verdomd lekker. Ben pas een uurtje bezig, dus echt veel kan ik er niet over zeggen. Maar tot nu toe vind ik 'm geweldig
Nu net ook van gamedumper binnen gekregen, had afgelopen donderdagavond besteld. Straks maar even spelen!\o/
versie van gamedumper zitten geen codes DLC bij mag de pret niet drukken @ Gakkie in welk gedeelte heb je een Tomb als extra dan? Vraag is er in elk gedeelte een tomb. Ben nu teug in de Spoiler mountain village heb er daar 2 gevonden. Wie weet waar de treasure map van het gebied "jungle" te vinden is? Zo nu even gaan eten en dan later verders!
Na alle positieve reacties en recensies ook zojuist mijn bestelling geplaatst. Toch voor 2game.com gegaan, benieuwd hoe dat verloopt. Na de eerste 2 tomb raiders op de playstation eigenlijk redelijk afgehaakt, maar deze reboot vraagt om een terugkeer.