En vanwege armour skins, koopbare dubbele XP
Iedereen die een (VIP) Season Pass koopt krijgt standaard 2x XP en gezien je met een VIP Season Pass early acces tot iedere nieuwe DLC krijgt en je er ook nog eens geld mee bespaart is dit iets wat sowieso iedere Gears fanaat zal doen, dus eigenlijk is het eerder zo dat de mensen zonder Season Pass 0,5 XP krijgen, nieuwe OP weapons (waarschijnlijk)
Oh iemand die ik ken heeft Judgment al een aantal avonden gespeeld en zegt dat de game veel beter gebalanceerd is dan 3 en zonder stopping power kan zelfs de grootste noob nog iets tegen de Retro e.d. beginnen, grenades in loadout
Granaten die een blastradius van een skippyball hebben , minder character skins (geen Carmine ?!), minder gamemodes, afzetterij DLC, 1 loadout wapen = wrs minder Gnasher battles
Of het dwingt mensen hun ware kleuren te laten zien, ik zie namelijk niet in waarom iemand die goed is met de Gnasher ooit een Lancer nodig heeft en daarnaast kun je meteen je Snub Pistol voor een Secondary Weapon wisselen, geen Horde mode en waarschijnlijk nog meer redenen wat ik nu even niet kan bedenken.
Versus vier verbeteringen:
- Geen stopping power
- Geen active damage boost
- Maps beter suited voor MP (hopelijk, eerst zien dan geloven)
- Ink geen stun effect meer
Klik om te vergroten...