Klopt, er zitten wel leuke physics puzzels in maar ze zijn grotendeels optioneel en niet zo moeilijk dat je er echt vast op kan komen te zitten
Ik heb de game nu uitgespeeld en moet zeggen dat ik geen spijt heb van mijn aankoop.
Alle kritiek die ik zou kunnen bedenken is allemaal een kwestie van smaak. Dus net wat jullie zeggen, ik zou misschien meer puzzels en meer exploration willen en wat minder explosies.
Ik kan voor de rest eigenlijk geen kritiek verzinnen. Technisch , qua design en qua pacing doet de game bijna alles goed. Ietwat veel QTE's voor mijn smaak maar dat is ook weer een keuze die je kan verantwoorden.
Ik heb hetzelfde gevoel bij deze game als bij dead space 3
Als deze game 2 jaar geleden uit was gekomen had het overal 10-en gescoord en was iedereen lyrisch geweest
Maar nu zijn we allemaal (wij en de reviewers) een beetje moe van deze generatie en het feit dat alle games teveel op elkaar gaan lijken qua design
Tomb Raider, Dead Space, Uncharted , RE6 noem het allemaal maar op
En daar zit ook wel wat in, het lijkt ook wat teveel op elkaar
maar dan nog, is TR2013 in die berg eenheidsworst wel echt een krent in de pap
Nu alleen maar hopen dat ze voor TR2014/15 ervoor kiezen om die MP achterwege te laten en het aandurven om meer puzzels en exploration er in te gooien
Klik om te vergroten...