Zoals je ook een US of Japans account maakt. Gewoon uitloggen op 360 en create new profile kiezen. Bij Locale kies je Hungary en dan gewoon dingetjes invullen . Puntjes toevoegen en hoppa.
Ik zag van de week tony hawk hd in de aanbeding toen twijfelde. Volgende dag zou ik hem kopen was hij weer stervens duur
Ik reageer wel in het Judgment topic met quote aangezien het daar beter past. Ik ben geen expert dus ik kan er naast zitten, maar ik denk het niet aangezien je verschil PAL en NTSC hebt qua TV instellingen. Weet alleen niet zeker of dit ook effect heeft op digitale content.
jawel, daarom geloofde ik Kabuto's verhaal ook niet toen hij ermee aankwam Dulle probeerde namelijk US content binnen te halen en dat werkte dan weer niet. Verschil zit hem dan idd in PAL en NTSC denk ik (of regio dat kan ook).
Voor de meeste US content heb je een US console nodig, dat is gewoon region locked door Microsoft. Aangezien Hongarije PAL is heb je daar geen last van. Het probleem is dat daarnaast een aantal games ook op IP gelocked zijn. Daarmee kun je dus niet buiten het land de game downloaden. Maar de games die BigKabuto noemt zijn gewoon te downloaden en te spelen.
Heb vandaag drie games gedownload van GoD, waarvan eentje gewoon op onze eigen Marketplace. Bij geen enkele kreeg ik een update en tegenwoordig heeft echt elke game een update. Kortom....zijn alle GoD games voorzien van de laatste patches? En Maddmonkey...geloof me nou in één ding...ik troll vrijwel nooit. Dus als ik zoiets te melden heb, klopt het gewoon
oh maar zo bedoelde ik het niet je zei alleen zelf al "maar kweenie hoor" dus ik ging er niet vanuit dat het betrouwbaar zou zijn. Met het verhaal van dulle in mijn achterhoofd dacht ik dus ach dat zal vast niet lukken.
Aaah op die fiets Ja toen twijfelde ik nog erg. Heb toen besloten het te testen met Portal 2 die maar 600 punten was. Was het dan misgegaan, had ik maar 600 punten verpest., maar dat bleek prima te werken. Heb eens tussen andere games gekeken, zoals een oudje...Riddick Assault on Dark Athena, echt maar 640 punten. The Testament of Sherlock Holmes gewoon een tientje goedkoper dan op onze Marketplace, als het niet meer is, damn.
Ja, ik zal net weer games hebben uitgekozen die region locked zijn. Zo een geluk heb ik altijd. Want ook van de UK kon ik niet de games downloaden wat ik wilde. Pfft.