woohoo. Even downloaden dan Het Bloedpaleis.. Zucht http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...-content/06fb770c-c252-4ec3-a298-49dfcb912185 Oh shit.. Ik moet eerst de game uitspelen zie ik nu voordat ik het kan spelen haha
[yt]pNYh84lX5BI[/yt] Zelf ging ik op vloer 97 neer omdat ik een paar vloeren daarvoor echt aan het kloten was, haha
Thx met die tip nu gelukt!!! weet iemand trouwens of je ergens al je kill stats kan zien op een rijtje? dus hoeveel kills je met X wapen en totaal gemaakt hebt enzo en ooh gaaf een uitbreiding!
Kwam deze pas net tegen en is grotendeels wel spot on alhoewel ik het niet overal mee eens ben. DmC Devil May Cry - Angry Joe review [yt]o4NaBrFkiDo[/yt]
Was al te vinden op pagina 15 Zelf vind ik dit nog steeds de beste game van dit jaar, ben benieuwd op Metal Gear Rising hier verandering in brengt.
Bloody palace even binnengehaald en een paar floors gespeeld. Wel aardig, maar de achievement-hoer in mij is wel teleurgesteld dat er geen achievements bij zitten. Zal hem wel een keer uitspelen denk ik, maar er is niets dat me in de weg staat om er met super-dante gewoon doorheen te raggen nu.
Ik heb ook niet veel interesse erin omdat de achievements ontbreken, het enige waarvoor je het speelt zijn de leaderboards.
en ons plezier:b: maar vreemd genoeg heb ik dat tegenwoordig toch ook al minder snel als er geen chievo's tegenover staan. Ik lijk wel een crack verslaafde.....
Plezier? Naaah. Leuk spel trouwens. Ik heb 'm voor de PC, ik ben niet van plan om hardcore alles te halen. Aangezien ik ook ben afgehaakt op DMC4.
Devil May Cry DLC Vergil's Downfall rauwe gameplay Hoewel DMC: Devil May Cry DLC-pakket Vergil's Downfall staat voor een release op 6 maart Toch hebben Engelse spelers al eerder hun redeemcode kunnen gebruiken. Zij zijn dan ook hevig filmpjes aan het uploaden met de gameplaybeelden. Bekijk het nu het nog kan, Capcom wil nog wel eens dit soort beelden van het net verwijderen. [yt]No6OCiE27WI#![/yt]
Eindelijk eens echt bezig geweest met de game en ik neem toch een beetje me woorden terug De game is toch een stuk leuker dan ik had gedacht... Had ik niet verwacht:b: