Als Max Payne 3 echt maar 4,99 gaat kosten haal ik hem ook wel. Heb hem ook voor de PS3, maar wil hem best nog een keer uitspelen voor die prijs .
Eerst maar eens kijken of de deals van vandaag echt niet komen morgen, anders is het zo slecht niet. Ze zullen echt wel weten dat die games niet in de sale zijn geweest en ze zullen het morgen vast wel oplossen. Als we morgen te horen krijgen dat MP3 en Orange Box niet meer komen, dan breekt de hel natuurlijk los Trouwens, wat is de source van die lijst voor de sale van vandaag? Nemen ze niet gewoon een dagje rust en gaan ze morgen weer verder?
Die stonden gewoon op de dashboard in de VS bij de sales voor vandaag. Maar alleen de prijzen bij het kopen zijn gewoon de normale prijs: Edit: Orange Box is nu dus een tientje, de rest nog steeds de normale prijs.
Hmm apart.. Nouja ik hoop op morgen nog 1 of 2 binnenhalen, mocht het niet lukken kan ik de komende weken wel vooruit met re6 en borderlands 2 *)
Re: Deal of The week [Deel 2] Peace Walker moet 5 worden. Fallout 3 is ook 5. MGS HD maar gekocht voor 840 points.
Re: Deal of The week [Deel 2] Volgens major nelson komt het allemaal goed ,niks om je zorgen over te maken. Tapatalk HD
Hmmmm, MGS 2 en 3 voor slechts 840 puntjes (7,71 met de punten die ik gisteren gekocht heb) is nou niet bepaald veel. Heb ze nooit gespeeld, alleen The Twin Snakes op de GC en die vond ik eigenlijk erg vet. Aanradertje dus?
Fallout 3 is maar 495 FT, wat ongeveer hetzelfde is als 1.80. Jammer dat de site voor geen meter werkt... Fallout 3 krijg ik een foutmelding en bij MGS HD staat er niet eens een knop om hem te kopen. Alleen 2 knoppen die naar een error doorverwijzen, goed bezig MS............
Max Payne 3 nu serieus gewoon 4.99....alsof je het steelt gewoon. HALEN als je die nog niet hebt. Let wel...hij staat er nog niet voor iedereen op voor 4.99.