Capture the flag gaat trouwens ontzettend vet zijn met 32 vs 32 op de pc. Alle voertuigen bezet, heli's, meerdere mensen op de bikes, snipers, engineers met smaws/stingers/igla's. Gaat toch wel een gemis zijn op de console.
Sommige dingen zijn op de PC ook gewoon beter, de meeste weten dat. Maar goed die minderheitjes maar nemen, verder is de Xbox gewoon top.
Ik zit nu in een Outfit in Planetside 2 met ongeveer 2000 man. En dat is toch wel fkn geweldig. Zoveel players bedoel ik dan... Pc heeft zn voordelen. Maar voor casual gaming vind ik de xbox toch fijner. Op mn gemakje in mn luie stoel een jet besturen en beetje lachen.
Hier ben ik het zeker mee eens. Als ik op me xbox aan het gamen ben zit/lig ik gewoon relax op me bed en als ik ik me pc aan het gamen ben ben ik veel intensiever aan het gamen. Maar ik mis toch echt wel het hectische gedeelte op de xbox wat je op de pc wel hebt
Snap de hype over de AN94 eigenlijk niet. Het is wel een cool wapen en die speciale 2 shot burst is wel tof. Maar zo accuraat als geroepen word is die niet imo. Zelfs met Heavy Barrel.
End Game info. Medals, achievements en de M1911 S-TAC. http://blogs.battlefield.com/2013/03/road-to-end-game-persistence/
Damn die dirtbikes vind ik toch wel cool, ik was er eerst niet zeker van. Maar gaat me zeker leuke gameplay elementen bezorgen. -Snel een base cappen, en dan weg racen. Zie al voor me hoe dat voor achtervolgingen kunnen gaan worden. Of met een squad van xbw players, allemaal op een dirtbike, en rondjes racen en vlaggen cappen
Wow Nice lekker veel te doen met die laatste dlc! Cool filmpje ook, gaaf dat we ook die s tac krijgen! Word inderdaad een mooie afsluiter
De M1911 S-Tac is gaaf, maar pas echt gaaf was het als de andere Dice dev pistols er ook in zaten: .44 + Silencer + laser M93R + laser Vooral de .44 Silenced lijkt me erg bruut.
Nee, dat bedoel ik niet nee. Ik snap je wel aangezien ik bc2 ook op de xbox speelde, maar dit spel is redelijk leeg bijvoorbeeld wanneer je caspian border speelt. Het voelt gewoon niet fijn aan.
Lekker Rush potjes vandaag met Servantes en co. Was gewoon echt leuk. Maar kwam ook omdat we met zijn vieren in een party zaten denk ik. Kunnen we misschien ook Karkhand maps erbij krijgen Delphiki als we Rush spelen? Dat zijn echt ideale maps ook voor console.
Morgen komt de Dlc dus al voor de ps3 en de 12e naar Xbox en pc premium members. Had eind v/dd maand verwacht!