Haha ja maar hij was down en wilde zn teammate eigenlijk afschermen. Hierna spelen de 2 beste online teams
Als er iets niet goed is mag je voor de eerste kill leaven. Na de kill word je gediskwalificeerd Die gast Praized is ziek goed
Weet niet of iemand nog wakker is, maar er is nu een Judgment stream op Xbox.. Wordt ook hier gestreamed: http://nl.twitch.tv/ev0l0ne
Is dit serieus? Dit gaat echt helemaal nergens meer over gewoon. Hou het gewoon zoals het altijd is geweest, altijd een prima hoeveelheid aan maps. En ik dacht dat Halo 4 niet veel maps had...nou ja..alleen voor Infinity Slayer dan.
Haha, ja weet je hoe gek je word als je met Halo 4 elke keer dezelfde DLC maps moet spelen... En nu hier vanaf de launch 4 maps. Te kansloos! Ik ben echt blij dat ik lekker BioShock Infinite kan spelen, kut Gears!
Trouwens, de Season Pass heeft 6 maps. Maar wat nou als deze ook 3 voor Versus en 3 voor Overrun zijn? Heb je totaal 9 Versus maps. Also, ongelooflijk dat er fanboys zijn op Epic Forums die 4 launch maps gaan verdedigen.
Mja zou leuk kunnen zijn, op dit moment lijkt mij de oorspronkelijke Horde mode leuker maar wie weet. Grootste nadeel van dit lijkt mij dat je echt met die classes moet spelen en die classes maar 1 character hebben.
Het grootste probleem met de Horde in Gears 3 vind ik de Silverback, er is er maar 1 en in de latere waves heb je die haast wel nodig, maar maakt het ontzettend saai voor de andere spelers en ook zelf de Silverback besturen is niet bijzonder leuk imo. En vaak wordt die al na 10 waves gekocht. Aan de andere kant ben ik bang dat je met die verschillende classes een vergelijkbaar probleem krijgt, maar goed we zullen zien. Als ze met een proper Gears 4 komen hoop ik dat ze de Silverback uit Horde halen of dat ze het in ieder geval anders aanpakken.