[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Een aardige tijd hoor. Niet te snel gespeeld, maar had gameweekend met maten dus uiteindelijk speel je toch een hoop uren op een dag. Denk rond de 20 uur voor 100% als het niet meer is geweest
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En dat is echt supernice, dat dat vandaag de dag gelukkig nog kan. Hopelijk blijft dit ook nog een lange tijd. Want een toekomst met singleplayers die fucking ziekelijk kort zijn, zoals een Crysis 3....dat is een verneukte kut toekomst voor gaming. En ik blijf singleplayer volop prefereren over multiplayer.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mijn eerste playthough heb ik er niet echt op gelet, dus ben eigenlijk gewoon nadat ik de voor de hand liggende dingen gescavenged had meteen door gelopen

    speel nu nog een keer op Hard en probeer er nu beter op te letten

    lastige is dat je redelijk snel al wel wat collectibles krijgt die je pas met end-game equipment kan pakken

    dus je zou dan helemaal aan het eind alsnog een keer een rondje moeten doen om de laatste items te halen
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Damn,

    Afgelopen weekend ook even wat gespeeld. Heerlijk zeg, zowat alles klopt aan de game. Ik zit echt helemaal in het spel. De sfeer, gameplay, graphics alles is topnotch.

    Ik heb Tomb Raider altijd wel tof gevonden, dit deel is totaal anders als de voorgaande games, but I fucking love it. Ik heb ook wel liefde voor games ala Uncharted, en dit lijkt er gewoon heel erg op. Maar als het zo goed gedaan wordt als met Tomb Raider, dan mag het van mij. Ik vind het in elk geval veel toffer dan Uncharted 3, ik had ook never nooit verwacht dat een multiplatformtitel grafisch net zo mooi kan zijn als Uncharted.

    Natuurlijk, je hebt niet de vrijheid van de oude Tomb Raiders, het is duidelijk dat ze een andere kant op zijn gegaan met de franchise. Maar het is gewoon ontzettend goed en op hoog niveau gedaan. En dat is in mijn optiek de enige manier om een beroemde franchise een andere richting op te krijgen zonder dat de achterban (te) erg op de achterste poten gaat staan. Sure, azijnpissers blijven er altijd, vroegah was alles beter en dat soort shit. Fuck hun, deze game is top.

    Nu wachten op Sly 4 en The Last of Us. Dan is het tijd voor de PS4... Misschien de nieuwe God of War nog, maar die lijkt me teveel op de MP gericht en ik dig dat niet.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2013
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik hoop dat deze game goed verkoopt. Want zeg nou eerlijk, wie wil er niet met Lara op de Next-gen consoles spelen. :9
     
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Alleen als ze weer wat meer terug gaan naar de roots;)
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fijn, mijn betaling was niet goed doorgekomen bij Gamedumper. Vandaar dat ik nog niets had ontvangen :+
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vaag, ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben over ze. Het spel kwam een dag later dan volgens hun site zou moeten, maar vooruit. Ik heb maar 38 euries betaald en ik had hem ruim voor de officiele release. In elk geval ga ik daar wel vaker bestellen. Ik heb een tijdje geleden bij een andere site Hitman besteld. Die boden hem aan ook voor de release, ik had hem besteld en betaald en vervolgens leveren ze de game niet voor de release, Sterker, ik kreeg hem 5 dagen na de release. Bij zo'n site bestel ik dus nooit meer.
     
  9. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu bij de
    beach
    zit op 75% van de storyline.
    en heb alle gebieden hiervoor voor alle collectibles op 100% behalve
    2 gebieden die staan op 98% omdat ik nog 1 ding van de challenges
    1 nest met eitjes en 1 red cap (Paddo)
    moet vinden.

    Ik heb veel aan mijn skills gedaan met name dat je meer salvage of xp krijgt.
    Ook mijn wapens goed gemod. Ik moet zeggen de DLC die je krijgt mbt je wapen is echt niet noodzakelijk want je hebt je bow! ik gebruik heel weinig fire arms in deze game.

    Belangrijke skills:
    Je hoeft niet bang te zijn dat je iets vergeet want alles ligt op plekken waar je zeker terug kan gaan met fast travel!

    Zorg er voor dat je vroeg de skill hebt om de collectbles en tombs te vinden en het werkt een stuk prettiger

    Van de DLC mis ik dus een tomb ik vraag mij af waar die staat?

    BTW game is niet moeilijk op normal en speelt gewoon heerlijk weg .... ik moet zeggen dat gedurende het spel de
    QTE veel minder aanwezig zijn waardoor je niet zo snel dead gaat

    Wat ik echt wel raar vond is dat je op een gegeven moment een QTE kreeg en daarna moest je weer zel iets doen en toen weer een QTE stuk. Daar ging ik tot 2 -3 keer dood omdat ik verkeerd timde / niet doorhad dat ik zelf iets moest doen. :lol:

    \o/
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik schrik net echt dit topic is al bijna 4 jaar geopend OMG. Zolang geleden is die game aangekondigd.
     
  11. Shyboy1234

    Shyboy1234 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de game al ergens gespot in de winkel ?.
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk om al die positieve berichten te lezen, krijg daardoor echt enorm zin om de game te gaan spelen. Helaas ligt mijn exemplaar te wachten op mij in de winkel.. en mag hij niet eerder als morgen mee.. :'-(

    Mocht iemand hem al gekocht hebben in de winkel, zou hij/zij een foto'tje kunnen uploaden van de bon? Grote kans dat ik hem dan wel op mag halen \o/
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn ze weer heerlijk bezig zeg ze in japan is het al 05-03.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor. ;)
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Apart dat de webshops dan al zo vroeg de game hebben verkocht, maar de retail winkels nog steeds niet los zijn gegaan.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat gebeurt wel vaker. Het zijn vaak de goedkoopste versies die worden verkocht. Vaak zijn dat UK versies. Dat was met Hitman Absolution en met Tomb Raider wel zo. De "gewone" versies zijn vaak wat later te verkrijgen bij webshops. Ik vind het prima, ik geef niets om extra kleding of zogenaamde uitgebreide versies en shit. Dus dan is het wel een mooie deal.
     
  17. V1t0X

    V1t0X Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    12game.com??
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, die waren het.
     
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog niets gelezen elders, wel al in de krantjes gespot

    Benelux versie PS 3 en XBOX 360

    Saturn Zaandam € 53
    Media Markt A'dam Noord en Arena € 53,99
    Bart Smit € 57,99 + trui op=op

    PC versie Saturn Zaandam € 44
     
  20. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    hij is dus nog niet te koop net hier effe rondje gedaan woon in Waalwijk maar hier nog nergens gespot iemand wel met succes?
     

Deel Deze Pagina