Nee, ik heb Gears 3 al een half jaar niet gespeeld en gaat ook niet meer gebeuren! Tering, MP3 is over de 6GB gewoon. De rest 3GB volgens mij.
Oh oke. Dacht dat de HD collectie de eerste 3 delen bevatte. Maar het is dus de psp versie. Ook goed.
Beetje late reactie, maar je moet ook nog 3 packs downloaden als je het spel via GonD download kwam ik net achter allemaal tussen de 1.5 en 2 gb.
Bij MP3 moet je via de ingame store ook disc 2 nog downloaden he, in totaal meer dan 14GB die game. edit: staat hierboven ook al... En vergeet ook niet de Multiplayer Compatability packs (3 stuks)
Haha, wtf. Ik was al onder de indruk van 7.8 GB. Ik hoop niet dat er nog mensen zijn met de originele 20GB HDD.
Jaazeker, maar beide al gehad. EDIT: ik heb nog een 20 gig hdd en dat is bij battlefield 3 al een hell met al die mappacks. gelukkig kan je gewoon een usb erbij doen nu.
Wordt Max payne 3 online nog een beetje gepeeld of zit er geen leven in de multiplayer? En tot hoelang blijft deze actie geldig?
Volgens mij is BF3 qua ruimte bij mij on disc al 22GB inderdaad (al heb ik natuurlijk wel de MP disc ook gewoon geinstalleerd staan 250GB HDD zit eigenlijk standaard vol, moest van het weekend eerst even ruimte maken voor ik Portal en RE6 kon downloaden (en Tomb raider kon installeren) beter doen ze gewoon een 4TB disc als optie in Durango
Huh is de SP van MP3 serieus zo groot? Ik heb 'm vannacht gekocht en kreeg na het binnenhalen van die 7+ GB ook geen melding dat ik nog iets anders moest downloaden. Ik kon het spel verder ook gewoon opstarten. Ik heb daar nu ook gewoon geen ruimte meer voor als dit echt zo is. Dat wordt DLC en XBLA games verwijderen dan...
Mm als dat het is dan is het verder niet zo'n probleem. Het gaat me echt puur om de singleplayer. Co-op etc kan me gestolen worden. Straks toch nog maar even kijken dan voor de zekerheid.