Ik blijf die screenshots en die ENB effecten altijd wel mooi vinden van Skyrim. Ook de muziek vind ik nog steeds super, maar helaas pakt het spel zelf mij niet echt meer. Ben toch meer van de Fallout games.
Joo, die tijd was lachen inderdaad! Ik heb minecraft nog op me mac staan, maar vind het nu veels te moeilijk en uitgebreid.
8FPS op ultimate, gruwelijk. En met TressFX is Lara kaal. Ik ga wel huilen en op mijn 360 spelen . Daar al fucking awesome genoeg op.
Haha, ziet er goed uit! Ik speel veel te veel spellen tegelijk, nu maak ik alles net niet af lijkt het Vanmiddag dan toch maar even verder.
Ik heb echt PRECIES hetzelfde. Van de zomer een pc gekocht, in het begin vrij weinig mee gedaan. Alleen een beetje Fallout 3 en NV met mods (daarvoor wou ik in eerste instantie ook een goede pc). Maar nu is het echt spel na spel na spel. Dark Souls ook maar weer binnengehaald (had 'm al voor de 360). Zijn ook wel wat leuke mods voor.
Sim City 4. Ben heel rustig aan het uitbouwen. Fabrieken apart op een eiland gezet (op die linksboven na) om de lucht schoon te houden.
Al genoeg gepost op deze pagina maar damn, wat een game Kan gelukkig alles op ultra spelen op mijn PC, xbox gamepad aangesloten en gaan *)
Oeh cool! Speel momenteel veel Anno 1404 en die is ook echt awesomely beautiful Deze ook maar even aanschaffen dan