Eens met Lethal, deel 2 kun je best skippen, die is gedaan door een andere studio en was naar mijn mening een stuk minder dan het geniale eerste deel. Infinite komt dan ook van deze ontwikkelaar.
Ik vond ze allebei echt super vet. DE eerste was alleen echt helemaal nieuw en mede daardoor echt een super mooie ervaring. Deel 2 was indd wat minder, maar vond het nog steeds een genot om te spelen.
Deel 2 is geweldig joh. Iets minder goed qua verhaal en setting, maar de gameplay is wel aardig verbeterd.
Zijn die extras die je kunt unlocken via die puzzel game de moeite waard? Want dan pre-order ik hem gewoon.
Plasmids ja en als het goed is een sniper of shotgun. Bol.com geeft je de shotgun als bonus tenminste...
Kan nergens op die site van Dixons vinden of je er ook pre-order DLC bij krijgt. En ook niet of je die code krijgt voor het spelen van die browsergame..
Dus het is of de Premium Edition voor 50,- of de gewone editie voor 60,- en dan heb je ook de shotgun bonus + die browser game. Die shotgun is dan voor multiplayer, of zit dat hier helemaal niet meer in?
En is dus nog een tientje goedkoper, nice. Ga hem gelijk maar even bestellen.. heb deze game totaal niet gevolgd eigenlijk maar Bioshock 1 (2 vond ik echt een heel stuk minder) is nog steeds een van mijn favoriete game-ervaringen ooit. Deze is van dezelfde makers als 1 dus hoop dat dit net zo epic wordt.
Laatst nog even de eerste Bioshock gespeeld, voor 5 euro gekocht op GoD. Blijft een verschrikkelijk vette game, een en al sfeer en die graphics...vooral in het begin in water met vuur blijft prachtig. Serieus één van de beste 360 games en ik hoop dat Infinite net zo'n meesterwerkje wordt. Ik kijk er in elk geval super naar uit.